Huh? Daar was ze toch van genezen zei zequote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Epileptische aanval hoorde ik haar ook al zeggen.
Ik hoorde het echt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Huh? Daar was ze toch van genezen zei ze
Dat was van de week toch? Een keer dat ze heel hard haar been stootte en haar ex haar vond? En sindsdien had ze het prima onder controle?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef Verida het volgende:
misschien dat ze even kan uitzoeken waarom ze pijn in haar stuitje heeft en het dan "genezen" Ze is per slot van rekening ook al van haar epilepsie afgekomen door het "niet te willen" en is aan het onderzoeken waarom Marciano ziek is aan de linkerkant van zijn lichaam
dan moet zo'n stuitje een peulenschil zijn om te genezen
Ik kan me wel voorstellen dat als je dat (gehad) hebt dat je daar toch bang voor bent om (weer) te krijgenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was van de week toch? Een keer dat ze heel hard haar been stootte en haar ex haar vond? En sindsdien had ze het prima onder controle?
Het is helemaal stijf![]()
![]()
lijkt me sterk, 3 minuten later.
Maar ze stond weer glashard te liegen voor aandacht. ‘Ik krijg altijd een epileptische aanval als ik pijn heb’.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als je dat (gehad) hebt dat je daar toch bang voor bent om (weer) te krijgen
Dan had die persoon van de week maar niet heel neerbuigend moeten vertellen dat het niet nodig is dat je ziek bent en dat zij haar epilepsie zelf heeft genezen door het "niet meer te willen" of woorden van die strekkingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef lojanda het volgende:
Ongekend sommige reacties hieriemand valt en duidelijk dat diegene helemaal overstuur is en ook nog erge pijn heeft en dan komt de één na de andere gelijke post
![]()
Dat zegt ook wel iets![]()
Babette is gelukkig weer een beetje van de schrik bekomen maar zegt nog erg veel pijn te hebben. Ze gaat even liggen.. dat lijkt me verstandig
Jappie is een snelheidsduivel. Die houdt van alles met wielen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:31 schreef Clasientje het volgende:
Jasper heeft dat zo te zien vaker gedaan dat rolschaatsen die gaat als een speer door de loods.
gens mij doet Jasper het gewoon en hij is niet bang, meer van gaan als een banaan en ik zie wel waar t schip strandtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:31 schreef Clasientje het volgende:
Jasper heeft dat zo te zien vaker gedaan dat rolschaatsen die gaat als een speer door de loods.
oh jee, die kunnen weer een epileptische aanval opwekkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Daar zijn de discolampen.Wie vroeg dat hier?
[ afbeelding ]
Uit die lampen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oh jee, die kunnen weer een epileptische aanval opwekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |