Dat gaat daar overal opquote:
Wonderpoederquote:
Dan smaakt ook echt alles hetzelfdequote:
Denk niet dat je er veel van proeft eigenlijk.quote:
Ze maken er wel weer wat vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat je er veel van proeft eigenlijk.
Ja dat zekerquote:
Patatjes erbijquote:
ik zie meer een ongelijkwaardige relatie. Bern halsband/ketting die af en toe voorzichtig een mening durft te uiten en vrijwillig een pincet verdraagt waarmee haartje voor haartje uit de gevoelige plekken laat trekken. Beetje SM achtige relatie, macht en onmachtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Menigeen denkt dat ze los van elkaar leuker zijn en dus beter uit elkaar gaan, of dat ze elkaar gebruiken om het vol te houden. Althans dat is wat ik hier vaak genoeg lees.
groot gelijk met haar capsonesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Moraima wil geen spiegelei
Jasper brengt haar een broodje zonder ei
Ze wil een ander ei
Het is zo ei of geen ei, deal er mee zegt hij
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zie meer een ongelijkwaardige relatie. Bern halsband/ketting die af en toe voorzichtig een mening durft te uiten en vrijwillig een pincet verdraagt waarmee haartje voor haartje uit de gevoelige plekken laat trekken. Beetje SM achtige relatie, macht en onmacht
Wanda is jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:16 schreef engine het volgende:
Ineens heb ik door waarom Jasper al de hele dag een grote W op zijn shirt heeft
Nou, in de keukenschoof hij een wafel met slagroom naar binnen die over wasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Isaac pakt twee hamburgers en geen friet. Vanmiddag ook al geen slagroom. Hij is op dieet.
Ik sluit niet uit dat hij bij het bakken al friet gehad heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nou, in de keukenschoof hij een wafel met slagroom naar binnen die over was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |