quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef spapaars het volgende:
Feestdag voor Jasper, Wanda is vandaag jarig.
voornaamste en hare kwebbel draait nog op volle toerenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef OmaJacky het volgende:
Zo te zien valt t allemaal wel mee met babbelkous. Ze kan d'r beide polsen goed gebruiken en lopen gaat ook goed.
Mt een pincet de haren onder je oksels weg laten trekkenquote:
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van de ramp die zich rondom Babette heeft voltrokkenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer dat ze die hambuirgers niet even op de bbq gooien hmmmm
Ramptoerist.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van de ramp die zich rondom Babette heeft voltrokken
En toch denk ik dat deze 2 het wel gaan redden buiten. Ze geven het zelf i.i.g. wel een kans, als je de gesprekken tussen hun leest/ hoord. Denk dat de relatie sterker/ stabieler is dan menigeen denkt. Of ik moet het helemaal mis hebben omdat ik voor hun een zwak heb.quote:
Ik weet niet niet wat menigeen denkt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat deze 2 het wel gaan redden buiten. Ze geven het zelf i.i.g. wel een kans, als je de gesprekken tussen hun leest/ hoord. Denk dat de relatie sterker/ stabieler is dan menigeen denkt. Of ik moet het helemaal mis hebben omdat ik voor hun een zwak heb.
Heb hem ook gemist, komt vast op tv volgende weekquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen filmpje kan vinden van de ramp die zich rondom Babette heeft voltrokken
heb je niet mis hoor ,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat deze 2 het wel gaan redden buiten. Ze geven het zelf i.i.g. wel een kans, als je de gesprekken tussen hun leest/ hoord. Denk dat de relatie sterker/ stabieler is dan menigeen denkt. Of ik moet het helemaal mis hebben omdat ik voor hun een zwak heb.
Menigeen denkt dat ze los van elkaar leuker zijn en dus beter uit elkaar gaan, of dat ze elkaar gebruiken om het vol te houden. Althans dat is wat ik hier vaak genoeg lees.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet niet wat menigeen denkt.
dat zijn degene die hun niks gunnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Menigeen denkt dat ze los van elkaar leuker zijn en dus beter uit elkaar gaan, of dat ze elkaar gebruiken om het vol te houden
Ook wel overdreven,ik zie ze niet als finale spul.quote:
ieder zijn mening moet kunnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel overdreven,ik zie ze niet als finale spul.
Prima toch.quote:
ik heb het een beetje gelezen, was al meer dan genoeg, aanstelster.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |