Echt jammer, had m graag nog gezien in Lille.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:09 schreef franklop het volgende:
Hogg raakt niet op tijd fit voor het WK en stopt per direct
Hotelprijzen zijn echt bizar helaas. Dus dan zou je na een wedstrijd nog terug moeten rijden en dat betekent dus niet meedrinken met de Schotten...quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:39 schreef franklop het volgende:
Voor iedereen wel interessant eigenlijk. Ook wedstrijden in Lille met veel opties via de resale
Airbnb komt nog regelmatig iets vrij, althans de afgelopen tijd wel in Lillequote:Op maandag 7 augustus 2023 22:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hotelprijzen zijn echt bizar helaas. Dus dan zou je na een wedstrijd nog terug moeten rijden en dat betekent dus niet meedrinken met de Schotten...
Zouden ze Wales kunnen pakken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef Nielsch het volgende:
Tso Georgië dendert even over Roemenië heen.
Op een goede dag wel denk ik.quote:
Vrijgesproken!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef franklop het volgende:
Engeland verslaat Wales, maar mist Farrell waarschijnlijk bij hun eerste duel op het WK. Kreeg terecht rood na een hoge tackle.
Engeland en invloed bij sportbondenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Vrijgesproken!
https://www.rugbydump.com(...)-ban-after-red-card/
echt wtfquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Vrijgesproken!
https://www.rugbydump.com(...)-ban-after-red-card/
https://www.bbc.com/sport/rugby-union/66581854quote:Owen Farrell will miss the first two pool games at the World Cup after World Rugby successfully appealed against the decision to overturn his red card.
The England captain's four-game ban means he will miss the group games against Argentina and Japan, with two warm-up matches also included.
Farrell's red card was overturned by an independent judicial committee, which itself was then overruled on Tuesday.
The Appeal Committee said the tackle was "always illegal".
Jammer voor Tonga. Wel voormalig All Black Charles Piutau.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:14 schreef borisz het volgende:
De selectie van Tonga https://www.rugbydump.com(...)nnounce-32-man-squad
Zonder Israel Folau. De voormalig Australisch internationaal is niet op tijd hersteld van een Knieblessure.
Zal mogelijk dus Richie McGaw voorbij gaan qua aantal tests, staat er nu 3 achter.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 06:23 schreef Nielsch het volgende:
Sam Whitelock mag nogmaals proberen om de eerste speler met 3 wk-titels te worden. Hij is de enige All Black in de huidige selectie van Nieuw Zeeland die er in 2011 en 2015 ook bij was.
Het was überhaupt de zwaarste nederlaag ooit voor NZe. Stond op 21 punten verschil tegen Australiëquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:50 schreef amsoor het volgende:
Zuid-Afrika was heer en meester tegen de All Blacks op Twickenham, 35-7. Zeer goeie pot van Zuid-Afrika, dominant de hele wedstrijd. Hadden nog wel dikker kunnen winnen ook. Blijkbaar zelfs hun grootste overwinning ooit op de All Blacks. En dat 2 weken voor de start van het WK![]()
Scott Barrett kreeg 2xen dus
. Die zal het WK wel missen.
Sow!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was überhaupt de zwaarste nederlaag ooit voor NZe. Stond op 21 punten verschil tegen Australië
Engeland, Wales en Nieuw- Zeeland hebben en probleemquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Nog een sow!
Engeland verliest op Twickenham met 22-30 van Fiji! Eerste keer in de geschiedenis dat Fiji van Engeland wint.
Moet ik gaan uitkijken naar een VIESDIK spandoek?quote:Op woensdag 6 september 2023 08:33 schreef mabo11 het volgende:
Zaterdag naar Engeland - Argentinië en zondag Zuid-Afrika - Schotland in Marseille. Zin in!
Hahaha, nee we nemen die dit keer niet meequote:Op woensdag 6 september 2023 13:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet ik gaan uitkijken naar een VIESDIK spandoek?
Ik denk dat het lastig wordt voor Frankrijk met de huidige blessures. Ik hoop gewoon op winst voor het noordelijk halfrond, wordt wel weer tijd.quote:Op maandag 4 september 2023 19:29 schreef Nielsch het volgende:
Ik gun het Frankrijk ook wel, maar ik verwacht dat het weer Zuid Afrika gaat worden.
Nieuw Zeeland mist weer hun vaste center Jordie Barrett.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig wordt voor Frankrijk met de huidige blessures. Ik hoop gewoon op winst voor het noordelijk halfrond, wordt wel weer tijd.
Vriendin op conferentie, dochter naar opa en oma, wat moet ik anders doenquote:
Rechten liggen al een tijd bij itv in Engelandquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat er ook wel het één en ander op de BBC te zien zal zijn?
Alles live op ITV, commerciele Britse zender (wel gratis te bekijken aldaar).quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat er ook wel het één en ander op de BBC te zien zal zijn?
quote:Ziggo Sport introduceert nieuwe manier van interactie met rugby kijkers
Om kijkers nog meer onderdeel te laten worden van de wedstrijden introduceert Ziggo Sport een nieuwe manier van digitaal sport beleven. Tijdens alle gestreamde live uitzendingen op Ziggo Sport Totaal GO, krijgt de kijker bij de rugby-duels ‘buffs’ in beeld te zien. Buffs zijn korte polls of vragen aan de kijker, waarop de kijker direct kan reageren. Met elk antwoord krijgt men punten en die worden meegeteld in een ranglijst, waar prijzen aan verbonden zijn. Ziggo Sport werkt voor deze technologie samen met SportBuff.
En reactie op post in andere topic, Ziggy zend ongeveer de helft van de wedstrijd op het open kanaal voor ziggo klanten uitquote:
Ik eigenlijk best wel, a capella zangquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind zo'n kinderkoor voor de volksliederen niet erg geslaagd.
Siya Kolisi natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:15 schreef Salina het volgende:
Geen idee wie de beste spelers ter wereld zijn op dit moment, maar potje rugby is altijd vermakelijk.
De enige echt goede manier is met een goed regulier stukje muziek en dan meezingend publiek ja, niet een of ander koorquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef franklop het volgende:
Loopt niet lekker gelijk, publiek met het koor. Klinkt behoorlijk slecht zo
Nee hoor. Vlaggetjes bleven naar benedenquote:
De andere landen zijn ook wel erg gegroeid.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:35 schreef franklop het volgende:
Wat een verschil met het team van ca 10 jaar geleden is dit zeg, bij NZ
Maar NZe is qua spel ook wel echt minder dan toenquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De andere landen zijn ook wel erg gegroeid.
Eensch.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar NZe is qua spel ook wel echt minder dan toen
Nee geen lastquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn er anderen die last hebben van het geluid? We hebben het Nederlandse en internationale commentaar door elkaar.
Waar dan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:19 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Valt me tegen dat er zoveel lege plekken nog in het stadion zijn.
Net na de rust, mensen drinken halenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:19 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Valt me tegen dat er zoveel lege plekken nog in het stadion zijn.
Ik heb denk ik te snel na rust dat bekeken. Denk dar er nog veel mensen terug meosten komen, want nu zie ik het niet meerquote:
Precies dat dusquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Net na de rust, mensen drinken halen
Wij hebben verschillende belangenquote:
Geweldigquote:
Ik probeerde me net voor te stellen dat Italië wint van NZ en ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:46 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij gaan beide teams niet voluit. Omdat het 30 graden is en ze toch wel in de kwartfinale komen (tenzij Italië kan stunten maar doubt it).
Er kunnen en gaan gekke dingen gebeuren dit toernooi, maar dat is er niet 1 van neequote:Op vrijdag 8 september 2023 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik probeerde me net voor te stellen dat Italië wint van NZ en ik moest lachen.
Daar kunnen ze nu al de hele dag nadenkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Kamervragen in Nieuw-Zeeland morgen in een spoeddebat.
Hoho, try Namibië!quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Italie maakt korte metten met Namibië
Try Namibië!quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Italie maakt korte metten met Namibië
Yup.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:15 schreef Nielsch het volgende:
Hoe gingen de volksliederen vandaag? Weer zo'n acapella kinderkoor?
Hoe schat je het in? Engeland kansloos eraf of kan het spannend worden? Ze zullen toch wel wat beter spelen dan tegen Fiji?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:35 schreef Nielsch het volgende:
Zo kijken of Argentinië de favorietenrol kan waarmaken.
Kan allebei denk ik. Echt geen idee.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe schat je het in? Engeland kansloos eraf of kan het spannend worden? Ze zullen toch wel wat beter spelen dan tegen Fiji?
Dit lijkt me geen rood.quote:
Dat is wel een thema dit weekend.quote:
And again.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:39 schreef Nielsch het volgende:
Ford channeling his inner Jonny Wilkinson.
Ik heb even niet gekeken, maar is er nog een try gemaakt of zijn het echt alleen maar dropgoals tot nu toe?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Krijgen we alleen nog maar dropgoals vandaag?
Ik weet niet of Engeland de halve finale overleefd tegen een van deze teams.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Engeland zou gek genoeg nog wel eens de finale kunnen gaan halen.
Ierland, Frankrijk, Zuid Afrika en Nieuw Zeeland treffen elkaar allemaal in de kwartfinale.
Alle punten van Engeland komen van Fords voet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even niet gekeken, maar is er nog een try gemaakt of zijn het echt alleen maar dropgoals tot nu toe?
Truequote:Op zaterdag 9 september 2023 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet of Engeland de halve finale overleefd tegen een van deze teams.
Het is echt ontluisterend hoe slecht ze spelenquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:46 schreef Nielsch het volgende:
Argentinië had net ruimte en overlap op de flank maar ze bleven het tevergeefs door het midden proberen.
Het zou fantastisch zijn als Japan doorgaat naar de kwartfinales.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:59 schreef Nielsch het volgende:
Netjes van Engeland.
Argentinië moet met dit spel vrezen voor Japan.
Geloof stuk of 10, maar doen regelmatig bij WK rugby wedstrijden 2 dagen achter elkaar in zelfde stadion, zodat het bijv voor fans te combineren isquote:Op zondag 10 september 2023 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Alweer in het Velodrome? Hoeveel stadions gebruiken ze voor dit WK?
9quote:Op zondag 10 september 2023 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Alweer in het Velodrome? Hoeveel stadions gebruiken ze voor dit WK?
Ik hoop dat ze bij Olympique Marseille een goeie groundsman hebben danquote:Op zondag 10 september 2023 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof stuk of 10, maar doen regelmatig bij WK rugby wedstrijden 2 dagen achter elkaar in zelfde stadion, zodat het bijv voor fans te combineren is
Scheelt dat het droog isquote:Op zondag 10 september 2023 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Olympique Marseille een goeie groundsman hebben dan
Zekerquote:Op zondag 10 september 2023 18:19 schreef hhh38 het volgende:
Zuid-Afrika vrij duidelijk beter, was dat te verwachten?
Ja, vooral na dat gepoch dat ze alle wedstrijden gaan uitzenden. Daar zijn ze ook al van teruggekomen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Had wel gehoopt dat Ziggo meer op het open kanaal zou uitzenden. Maar blijkbaar kijken er meer mensen naar IndyCar
Heeft de BBC geen rechten?
Doen ze toch ook? Ze hebben alleen nooit gezegd dat alles op het open kanaal zou komen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, vooral na dat gepoch dat ze alle wedstrijden gaan uitzenden. Daar zijn ze ook al van teruggekomen.
ITV.
Er wordt nu een slag om de arm gehouden:quote:Op zondag 10 september 2023 22:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doen ze toch ook? Ze hebben alleen nooit gezegd dat alles op het open kanaal zou komen.
Bron: https://www.ziggosport.nl/wkrugby/quote:Vrijwel alle wedstrijden van het WK zijn live en in zijn geheel te zien op Ziggo Sport kanaal 14 of Ziggo kanaal 13 en op Ziggo Sport Totaal.
Die heb ik allemaal, maar er zijn dus nog steeds niet alle wedstrijden daar te zien.quote:Op zondag 10 september 2023 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er wordt nu een slag om de arm gehouden:
[..]
Bron: https://www.ziggosport.nl/wkrugby/
Ik tel gewoon alle 48 wedstrijden.quote:Op zondag 10 september 2023 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er wordt nu een slag om de arm gehouden:
[..]
Bron: https://www.ziggosport.nl/wkrugby/
?quote:Op zondag 10 september 2023 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal, maar er zijn dus nog steeds niet alle wedstrijden daar te zien.
Dat zijn de algemene kanalen die soms zonder verdere abonnement te zien zijn. Ook bij andere providers.quote:
8 jaar geleden woonde ik toevallig net in Engeland en kon ik alles via ITV zien en op een plein in de binnenstadquote:Op maandag 11 september 2023 10:29 schreef Nielsch het volgende:
Het is niet anders dan 4 of 8 jaar geleden (toen nog bij RTL). Diverse wedstrijden op het open kanaal en de rest via een abo a 10 euro per maand (misschien was het bij RTL ietsje goedkoper destijds).
Maar heb je gelezen?quote:Op maandag 11 september 2023 00:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik tel gewoon alle 48 wedstrijden.
Dat is af en toe leuk, maar uiteindelijk is het beste toch gewoon goede, duidelijke instrumentale volksliederen (lekker meegezongen door het publiek, uiteraard)quote:Op woensdag 13 september 2023 13:42 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf nu mogen landen kiezen of ze nog steeds dat a-capella kinderkoor willen gebruiken voor hun volkslied, of dat ze toch een "ouderwetse" instrumentale versie van hun volkslied willen horen via de speakers in het stadion. Dit naar aanleiding van vele klachten en opmerkingen over de kinderkoren.
Het best zou gewoon nog steeds een live orkest zijn (eventueel met zanger / zangeres), hopelijk leren Australië en de VS hiervan.
Ik zou het niet weten, hier in huis wel. We hebben ook geen favoriet, sport is leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Leeft Rugby een beetje op het Iberisch schiereiland?
Tot de 100, dan vind ik het wel genoeg geweest.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:55 schreef Managarm het volgende:
Nieuw Zeeland - Namibië, gaat er nog iemand kijken?
Daarvoor bezet door Zuid Afrika en tot de eerste WO door Duitsland.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef Managarm het volgende:
Korte wedstrijd als je maar tot 100 kijkt
1 helft.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:06 schreef Managarm het volgende:
Korte wedstrijd als je maar tot 100 kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |