quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:35 schreef engine het volgende:
Zoë heeft niet meer te leren want ze heeft vorig jaar haar examen al gehaald zegt ze.
na 12 keren niet geluktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:35 schreef engine het volgende:
Zoë heeft niet meer te leren want ze heeft vorig jaar haar examen al gehaald zegt ze.
13 keer is scheepsrechtquote:
Hij is daar vast niet de enige in. Zijn ook genoeg vrouwen die van jongere mannen houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:52 schreef Judiwi het volgende:
Vanmorgen zei Eric nog hij valt op vrouwen van 25 tot 37 jaar.
Dus 22 jaar jonger. Echt ..... pfff
U gaat hier linksaf,mag dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:36 schreef engine het volgende:
Nou wat een lol kijken naar mensen die verkeerstheorie doornemen.
Ik wilde net vragen of het weer afgelopen wasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik kom nog op tijd binnen vallen voor de vrijmibo ..... wat een gezelligheid...
Ojee Eunice is binnenkort rij instructricequote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ojee Eunice is binnenkort rij instructrice
ja na 12 mislukte pogingenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht dat Zoe haar rijbewijs al had.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ojee Eunice is binnenkort rij instructrice
Ze heeft al weer een soort paniek zegt Zoëquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:41 schreef engine het volgende:
Zoë heeft al een theorie dat dit in haar voordeel werkt.
Als je heel goed luistert hoor je nog een beetje muziekquote:
Wel heel zachtjes dan, maar niet echt een gezellig samen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Als je heel goed luistert hoor je nog een beetje muziek
Het was niet zo bijzonder deze keer. Wat muziek maar verder ging iedereen gewoon door met waar ze mee bezig waren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel heel zachtjes dan, maar niet echt een gezellig samen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |