Met andere woorden...het is nooit goedquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
water, bouillonblokje, heel veel zout en aromat en paprika en klaar is uw soep
Hij beschrijft zichzelf nu?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano: wie niet groot kan denken gaat niet groot worden
(tegeltje?)
Dat is het iddquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
water, bouillonblokje, heel veel zout en aromat en paprika en klaar is uw soep
Ik weet niet of het aan mij ligt maar bij alles wat ze zegt kan ik haar echt nooit volgen.. geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe: is er bier voor morgen (met rollerskaten)??
ze weten het niet
Mirthe: ik zorg voor de versieringen en Babette voor het eten
even stil....
Mirthe: oh nee... het mag niet, bier en rollerskaten......
Waarom vraag je dan of er bier is besteld???????
de kookkunsten daar zijn niet om over naar huis te schrijven, ik hou heel erg van koken, maar als ik zie wat ze daar maken, soms heel creatief met weinig geld, maar als er wel geld is, verbaas ik mij erover wat ze soms op tafel zetten.quote:
en dan gaan er aan tafel nog eens ladingen zout, mayonaise en chilipoeder overheen....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de kookkunsten daar zijn niet om over naar huis te schrijven, ik hou heel erg van koken, maar als ik zie wat ze daar maken, soms heel creatief met weinig geld, maar als er wel geld is, verbaas ik mij erover wat ze soms op tafel zetten.
Vaak als ze niets hebben dan komt er toch nog een “lekkere” maaltijd op tafel en idd wanneer ze best wel een goed budget hebben eten ze vaak dingen waarvan ik denkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de kookkunsten daar zijn niet om over naar huis te schrijven, ik hou heel erg van koken, maar als ik zie wat ze daar maken, soms heel creatief met weinig geld, maar als er wel geld is, verbaas ik mij erover wat ze soms op tafel zetten.
Ik vraag me soms af of ze nog wel iets van het eten zelf proeven zoveel troep gooien ze erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan gaan er aan tafel nog eens ladingen zout, mayonaise en chilipoeder overheen....
En groente zoals Broccoli, wat ik zelf heerlijk vind, tot snot koken, zo jammer en alle vitamine er uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vaak als ze niets hebben dan komt er toch nog een “lekkere” maaltijd op tafel en idd wanneer ze best wel een goed budget hebben eten ze vaak dingen waarvan ik denk![]()
Ik kook zelf ook heel graag en ben altijd op zoek naar nieuwe recepten. Maar goed het zijn geen koks natuurlijk en om te koken moet dat je ook wel trekken.
nee volgens mij niet, ze flikkeren het er overheen zonder eerst te proevenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of ze nog wel iets van het eten zelf proeven zoveel troep gooien ze erbij
Wordt het niet eens tijd dat hij daar mee gaat beginnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano: wie niet groot kan denken gaat niet groot worden
(tegeltje?)
Maar het is dan ook niet lekker meer.. echt jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En groente zoals Broccoli, wat ik zelf heerlijk vind, tot snot koken, zo jammer en alle vitamine er uit
Nu zijn kruiden natuurlijk ook wel duur maar daar hadden ze eens een stelling voor op moeten gooien. Koop voor tweehonderd euro allerlei verschillende kruiden en je kan een hele tijd vooruit. Dat is nu natuurlijk te laat maar het had heel veel smaak gebracht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, ze flikkeren het er overheen zonder eerst te proeven
Daar zitten de eieren van Isaac misschien ook bij? Die bro’s doen toch alles samenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:20 schreef engine het volgende:
Heeft Ciano twee gigantische eieren gehad?
[ afbeelding ]
Ja dat zou kunnen want die zag ik ui en knoflook in een pan gooien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zitten de eieren van Isaac misschien ook bij? Die bro’s doen toch alles samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |