de schaar er inquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Haar moet weer gedaan worden he van Zoë
Alleen Mori en Zoë zou ze aankunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wel een waarschuwing voor Babette, dat ze op het gebied van puzzelen oid, beter niet tegenover Erik moet komen te staan.
Aike style.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
voor een uurtje of 2quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ligt het aan mij of zouden die coach gesprekken wel helpen.
Het ziet er uit alsof het al een keer gegeten isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef engine het volgende:
Ziet er ook niet echt lekker uit.
[ afbeelding ]
Dat was de bedoeling maar ik zie noch de manager noch iemand anders aanstalten maken.quote:
water mssnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef lojanda het volgende:
Zitten Jasper en Bern nu op kantoor voor boodschappen? Bern gaat echt koken?
Nee paprikasoep onder andere.quote:
Altijd te laat.. dat zal wel niet meer veranderen..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar ik zie noch de manager noch iemand anders aanstalten maken.
quote:
lekker dat is weer eens iets anders dan rijst of patatquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:04 schreef engine het volgende:
En krieltjes, broccoli, ui, soepgroenten en vlees
Ben ook wel benieuwd hoe ze de paprikasoep gaan makenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker dat is weer eens iets anders dan rijst of patat
en zowaar groente
water, bouillonblokje, heel veel zout en aromat en paprika en klaar is uw soepquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe ze de paprikasoep gaan maken
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
ik ook wel, klinkt wel lekker in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |