Kim Dquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Over wie heeft Erik het nu.
Zag er leuk uit. Veel energie. Positieve energie. Niet ecgt slim.
Huh?
Kim Dquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Over wie heeft Erik het nu.
Zag er leuk uit. Veel energie. Positieve energie. Niet ecgt slim.
Huh?
ik moest alleen ff lachen op haar 'sapiens sexueel' ....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
Sapiosexueel. Mensen die sapioseksueel zijn voelen zich aangetrokken tot intelligentie.
Klopt wat babette zegt.
Ik googeldeff snel
Ik denk dat er meer achter zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het zijn omdat Zoë haar haar gedaan moet worden?? (ik vertrouw haar voor geen meter)
Of ze heeft op haar donder gehad van K5, Babs was ook raar toen ze terug kwam van achter haar hele houdingquote:
Ik geloof daar helemaal niks van.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Babette is het super rustig in haar hoofd.........
Heeft ze toch goeie pillen gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Babette is het super rustig in haar hoofd.........
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heeft ze toch goeie pillen gehad(mijn aanname he voordat ik de Cos over me heen krijg)
Maar aan afbakbroodje even afbakken, gaat zijn verstand te buiten of even lezen wat je met het brood moet doen, alvorens je het naar binnen schuiftquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Erik vind zichzelf best scherp,als voorbeeld noemt hij puzzelen en klaverjassen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar aan afbakbroodje even afbakken, gaat zijn verstand te buiten of even lezen wat je met het brood moet doen, alvorens je het naar binnen schuift![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar aan afbakbroodje even afbakken, gaat zijn verstand te buiten of even lezen wat je met het brood moet doen, alvorens je het naar binnen schuift![]()
Hij is reuze slim, verwacht een mailbox vol van jonge vrouwen die zijn E-mail adres niet eens weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Erik vind zichzelf best scherp,als voorbeeld noemt hij puzzelen en klaverjassen.
wel een waarschuwing voor Babette, dat ze op het gebied van puzzelen oid, beter niet tegenover Erik moet komen te staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |