ik hoorde ze van de week iets zeggen over 'anders durven zijn'....geen idee verderquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft hij toch met dat Black Sheep?
Dat is een motorbende.
Of geef ik nu zelf al antwoord?
Ja Tiano is een echt voorbeeld van een blacksheep member..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde ze van de week iets zeggen over 'anders durven zijn'....geen idee verder
Ja klopt, was ook al zo voorspelbaar.quote:
Wil ze nu een sticker?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:30 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt bij iedereen langs om te vragen of ze niets aan haar zien........ haar wimpers zijn eraf!!!
ik heb trouwens niemand gehoord die het ook zei te zien
Volgens mij is het de eerste keer sinds heel lange tijd dat Zoë zich er niet gelijk op stort om uit te pakken.quote:
Heel opvallend ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer sinds heel lange tijd dat Zoë zich er niet gelijk op stort om uit te pakken.
Imadiddin pakt alles uit, rustig, geen geschreeuw of gegil, en verdeelt de pakjes.
Was hij niet 23 jaar bij zijn vriendin?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:42 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand hier al iets over het shirt van Isaac gezegd?
Er staat met grote cijfers 23 op en daar onder 07.07.2000
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hij niet 23 jaar bij zijn vriendin?
Meer weg geweest dan thuisquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hij niet 23 jaar bij zijn vriendin?
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar ik vind de sfeer heel gemoedelijk momenteelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel opvallend ja.
Leuk ook dat Jappie zich zo in de keuken vermaakt weer.
Jij ziet het goed.Die coaching gesprekken helpen wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar ik vind de sfeer heel gemoedelijk momenteel
Dat ook zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien komt het wel doordat ik Babette al een tijdje niet heb gehoord
Is al een tijdje alleen van de week even gedoe tussen ``Wendy en Babette. Maar verder is het al een tijdje gemoedelijk onder elkaarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar ik vind de sfeer heel gemoedelijk momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |