Was dat met die brievenbus? Dat Mori tegen hem zei dat hij niet de hele dag dat deurtje moest open doen, ze vond dat irritant.quote:
en toen het 'deurtje' open en dicht staan doen.......'vind je dit een vervelend geluid Morri????'..... en het nog een paar keer doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was dat met die brievenbus? Dat Mori tegen hem zei dat hij niet de hele dag dat deurtje moest open doen, ze vond dat irritant.
Toen zei Immi: moet je een euro betalen elke keer als ik dat deurtje open doe?
En Morrie: ik betaal niks.
Geweldig.Hij komt helemaal los.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en toen het 'deurtje' open en dicht staan doen.......'vind je dit een vervelend geluid Morri????'..... en het nog een paar keer doen
Rupie verrast mij ook dat hij ima zijn ding laat doen. Ik denk dat die buiten echt wel een kans hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben echt verrast door Imadiddin, hoop echt dat hij het volhoudt om zo te zijn
Ook leuk om te zien dat hij regelmatig trots naar Imadiddin kijktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Rupie verrast mij ook dat hij ima zijn ding laat doen. Ik denk dat die buiten echt wel een kans hebben.
Of uitgekiend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft wéér een nieuwe versie van haar verhaal over het rijexamen tegen Bern: ja... ik denk dat het een verdien of een eli wordt... en toen zei Eunice tegen mij: jij bent dan in het voordeel he, want je hebt vorig jaar afgereden!!!!...
Hoe krijgt ze het toch haar strot uit, ze verzint alles waar je bij staat.
Oh nu vertelt ze alvast tegen Bern waar Soof over gaat.... altijd makkelijk.....
Normaliter wel, maar ze weten daar toch zo langzamerhand wel hoe Zoë is.....alles vliegt haar hoofd in en uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of uitgekiend.
Met nominaties moet je niet iemand kiezen die alles over de verkeersregels nog vers in het hoofd heeft zitten.
Ja kleutertje Zoë moet bezig gehouden worden en dan is kleuren precies in haar straatje 😂quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
2 tafels met kaarten, en er worden lampions geschilderd en volgens mij wordt Japser door Rupert gemasseerd
Ik vermoed dat het voor de rollarskate disco is dat ze die aan het schilderen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:11 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja kleutertje Zoë moet bezig gehouden worden en dan is kleuren precies in haar straatje 😂
Geen idee maar de bro's nemen daar een tattoo van.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft hij toch met dat Black Sheep?
Dat is een motorbende.
Of geef ik nu zelf al antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |