Verbaasd mij niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:45 schreef engine het volgende:
Mirthe heeft haar theorie examen in één keer gehaald
D'r is echt geen reet aan...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of het weer afgelopen wasGeen muziek niets meer
De COS maakt het nog enigszins leuk.quote:
HOpelijk mag zij het doen moet het een eliminatie doen en gaat alles fout (oeps ik ben gemeen)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Zoë even de hele loods rond om te vertellen dat zij het nog wel weet want ze heeft vorig jaar afgereden.
Is volgens mij ook geen drank of wel?quote:
En een heleboel waarschijnlijk wel weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Zoë even de hele loods rond om te vertellen dat zij het nog wel weet want ze heeft vorig jaar afgereden.
Ja lijkt ze op, ligt er vaak ook aan hoe ze in beeld gebracht wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar Babette die op dat bed ligt en het is net een kerel.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar Babette die op dat bed ligt en het is net een kerel.
Ja precies.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt ze op, ligt er vaak ook aan hoe ze in beeld gebracht wordt
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOpelijk mag zij het doen moet het een eliminatie doen en gaat alles fout (oeps ik ben gemeen)
Ovenschotel met gehakt en zuurkool.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert aardappel schillen. Gaan ze patat eten?
Ze eten daar zelden maaltijden met aardappels. Tis vaak rijst of brood.
Wow. Dat is lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ovenschotel met gehakt en zuurkool.
Dat denk ik dus ook. Maar ze zullen wel ruim de tijd krijgen om het er in te stampenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoë heel erg overschat hoeveel ze er van onthouden heeft.
Die blik was heel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice kijkt naar Babette en Rupert. Ik kan haar gezicht niet lezen maar ze denkt er het hare van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |