Dank voor het bevestigen van mijn standpunt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.cursuscynismevoordewatminderbegaafdemedemens.nl
Niets mis met een puntbroodje mayoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Jongens zo erg is mijn mayo verslaving ook weer niet.
Mijn catch22 is nog leuker voor de wat slimmere mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van mijn standpunt.
Dat wil hij omdat...?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
"Spaanse minister wil iedere 18-jarige bedrag van ¤20.000 geven"
Zou in Nederland ook wel een prima idee zijn met vier miljoen verslaafden.
Ik had op mijn 20ste echt een dikke zelfbouw PC ervan gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze aan hun studie spenderen of een eigen bedrijfje beginnen
* 3 miljoen Marokkanen en 200.000 flatscreenverkopers vinden dit leuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze dan weloverwogen keuzes kunnen maken met hun geld
Ik wou net zeggen..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze dan weloverwogen keuzes kunnen maken met hun geld
Dan zou ik ze als requirement een business plan laten schrijven (voor zowel studie als eigen bedrijf).quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze aan hun studie spenderen of een eigen bedrijfje beginnen
Ik had het compleet verkwanseld aan kleding en ander onnodig luxe spul.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had op mijn 20ste echt een dikke zelfbouw PC ervan gekocht
Of voor 20.000 aan chihuahua's kopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had op mijn 20ste echt een dikke zelfbouw PC ervan gekocht
Hier willen ze dat bedrag per geboren kind geven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef UitStraling het volgende:
"Spaanse minister wil iedere 18-jarige bedrag van ¤20.000 geven"
Zou in Nederland ook wel een prima idee zijn met vier miljoen verslaafden.
Denk niet dat ze daar veel zin in hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen..
[..]
Dan zou ik ze als requirement een business plan laten schrijven (voor zowel studie als eigen bedrijf).
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:00 schreef Dven het volgende:
Heb mezelf reeds bij de lokale KVK ingeschreven als fokker.
Waarmee is de rijst gekruid?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:01 schreef dud0r het volgende:
burp. lunch zit er weer in. keihard aan de arbeid weer.
vanavond zalm met gekruide rijst en boontjes of erwtjes
Nee, waarmee.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat de rijst van gisteren dat ook was
Kruiden van gisteren? Wat?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat de rijst van gisteren dat ook was
Hirlak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |