Ah jij luistert radio 1!quote:
Dan zit je de komende dagen wel goed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beeld is dat ook leuk. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen de bergritten volg.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je de komende dagen wel goed.
Voor de taart van Mini?quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Ja nu echt ganache maken
Wish me luck
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Ja nu echt ganache maken
Wish me luck
Good luckquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Ja nu echt ganache maken
Wish me luck
Heer GG.quote:
Ja, dat was me wat. Een behoorlijke crash.quote:
Kwam ze nog mooi mee weg ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat. Een behoorlijke crash.
Heb het nog even opgezocht: ze hebben haar daadwerkelijk kunnen achterhalen en ze heeft 1200 euro boete gekregen.
Wel?quote:
oh 1200 euro boete valt mee jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat. Een behoorlijke crash.
Heb het nog even opgezocht: ze hebben haar daadwerkelijk kunnen achterhalen en ze heeft 1200 euro boete gekregen.
1 zo`n fiets is al meer dan het driedubbele waard.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Wel?
Ik dacht dat ze die juist behoorlijk hard aangepakt hadden.
Of van die plots overstekende honden, vlak voor een aanstormend peleton. Echt, wie neemt zijn/haar hond nu meer naar zo'n parcours...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
oh 1200 euro boete valt mee ja
Zag ze vandaag ook weer. Lijkt alsof je alleen bij de tour mag komen kijken als je eerst een gram coke snuift.
Misschien willen die ook wel heel graag fietsers zienquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of van die plots overstekende honden, vlak voor een aanstormend peleton. Echt, wie neemt zijn/haar hond nu meer naar zo'n parcours...
Sommige honden wel, die proberen achter je aan te gaan als je voorbij fietst, inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien willen die ook wel heel graag fietsers zien
Vreselijk irritant. Ook bij het hardlopen. Mensen zijn daar best wel asociaal in. Ook op plekken waar de hond aangelijnd moet zijn gewoon niet doen en dan boos worden als je die hond weg jaagt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige honden wel, die proberen achter je aan te gaan als je voorbij fietst, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |