Het word mij iig steeds duidelijker hoe het daar werkt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies ik denk zeker dat ze daar opdracht krijgen net zoals in Utopia om iemand die niet helemaal meewerkt of iemand die op dat moment popi is even aan te pakken .
Tiano gooit Bep er niet uit want zonder vrouw is Tiano niets.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:00 schreef wolffie het volgende:
Die Babette heeft geen gevoel, denk alleen aan haar zelf. Ze moet keihard genaait worden door Marciano en Isaak om haar eruit te werken. Hoop dat zij de volgende is, is finale niet waardig.
Dat is in alle RLS´s zo, ze krijgen opdrachten mee en moeten daar maar mee zien te dealen. Ik vind het hier steeds vaker opvallen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het word mij iig steeds duidelijker hoe het daar werkt.
Ik vind het niet gek dat ze met psychologen moeten praten daar. Morgen zijn ze het ook nog eens verplicht.
Isaac voorspelde al dat de boel zou gaan vervuilen. Nu pas zullen ze merken wat Janet allemaal deed voor de groep, hoe je ook over haar dacht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
al die bladeren op het gras! DAt hield Jamet elke dag keurig bij en niemand ziet t ws
Als Isaac dat al dat al dacht waarom doet hij er niets aan dan samen met bro Tiano en Bern.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac voorspelde al dat de boel zou gaan vervuilen. Nu pas zullen ze merken wat Janet allemaal deed voor de groep, hoe je ook over haar dacht.
Is vrouwenwerk denken ze misschien. De Bro´s worden liever op hun wenken bediend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Isaac dat al dat al dacht waarom doet hij er niets aan dan samen met bro Tiano en Bern.
Gisteren heeft Rupi de hele tuin nog aangeveegd na de storm.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac voorspelde al dat de boel zou gaan vervuilen. Nu pas zullen ze merken wat Janet allemaal deed voor de groep, hoe je ook over haar dacht.
Rupert heeft gisteren nog bladeren bij elkaar geveegdquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
al die bladeren op het gras! DAt hield Jamet elke dag keurig bij en niemand ziet t ws
Vreemd dat er dan nu alweer zoveel troep ligt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gisteren heeft Rupi de hele tuin nog aangeveegd na de storm.
pratenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:14 schreef Chea49 het volgende:
Waarom kreeg Moraima eigenlijk een waarschuwing voor een gele kaart toen ze dat tonnenspel gingen spelen?
Wil je blaadjes opruimen? Moet je hier naar de IJmond komen lijkt hier wel 'n oorlogsgebiedquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
Dat dus.. en idd het is in alle rls. Ik heb alleen dat in dit programma het wel erg ver gaat. Je ziet ze steeds meer struggelen en zich ongelukkig voelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is in alle RLS´s zo, ze krijgen opdrachten mee en moeten daar maar mee zien te dealen. Ik vind het hier steeds vaker opvallen.
Wauw, zó erg?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil je blaadjes opruimen? Moet je hier naar de IJmond komen lijkt hier wel 'n oorlogsgebied
alleen hier in het dorp al 200+ bomen omgewaaid
O, dat ben ik misgelopen. Vond het wel goed en ze luisterde meteen. Niks geen handgevaren en vragen om respect enzo.quote:
Die indruk kreeg ik nou echt niet, maar hij zal wel niet monogaam zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:30 schreef engine het volgende:
Gesprek over Wanda. Jasper is echt verliefd.
Zoë kreeg die indruk wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik nou echt niet, maar hij zal wel niet monogaam zijn.
Wanda ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik nou echt niet, maar hij zal wel niet monogaam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |