Die opdrachten snap ik zelfs niet als ze worden uitgevoerd, daarom kijk ik dat niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij wie is de mol snap ik het ook nooit
Elke groep die binnen de tijd de overkant haalt verdiend ¤100, 00 voor de huishoud-potquote:
Dan lopen ze binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Elke groep die binnen de tijd de overkant haalt verdiend ¤100, 00 voor de huishoud-pot
🤣quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die opdrachten snap ik zelfs niet als ze worden uitgevoerd, daarom kijk ik dat niet meer.
Moest opeens van de oempa loempa volgens mijquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft die lul Bern het niet begrepen van de vorige ploeg? planken meeslepen?
Weer die doelpalen verzetten tijdens het Spelquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Moest opeens van de oempa loempa volgens mij
Ik zie helemaal geen touw en ik snap er niets meer van wat is er nu veranderd dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef danaqui het volgende:
Touw moest ook naar de overkantnet als de planken
Er lag een touw op de planken net, en indd vaag ik snap er nu ook niks meer vanquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen touw en ik snap er niets meer van wat is er nu veranderd dan?
Verwarrend inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd of die eerste 2 groepen zonder planken wel mee tellen
Bern weer de hele middag overstuurquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
Dat wordt nog een discussie als de opdracht klaar is.
Niet te volgen op deze manierquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er lag een touw op de planken net, en indd vaag ik snap er nu ook niks meer van
Ahhh thnxxquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef tonja het volgende:
De eersten mochten zonder plank, dat ging blijkbaar te makkelijk dus hebben ze tijdens de opdracht de regels veranderd; De planken moeten ook mee.
Toen Wendy eraf sprong kwam ze voor de lijn terecht, dus moet het nu opnieuw.
Heb even mijn eigen verslag terug gelezenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Streamverslag van Dotjequote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef tonja het volgende:
De eersten mochten zonder plank, dat ging blijkbaar te makkelijk dus hebben ze tijdens de opdracht de regels veranderd; De planken moeten ook mee.
Toen Wendy eraf sprong kwam ze voor de lijn terecht, dus moet het nu opnieuw.
Ik snap er niets meer van het lijkt wel dat raadsel mdtceen man die met een bootje een wolf en een geit en een kool naar devoverkant miet brengen zonder dat de geit de kool opeet en de wolf de geit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |