Ik vind het ook niet bijzonder.. lekker zelf maken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Heb die flesjes wel eens geproeft maar vond er weinig aan.
Zaterdag weer.Morgen gehaktovenschotel.quote:
Met sla neem ik aan, want andere groenten zie je niet zoveel daar.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zaterdag weer.Morgen gehaktovenschotel.
Zuurkool volgens mij maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met sla neem ik aan, want andere groenten zie je niet zoveel daar.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:11 schreef schizolientje het volgende:
ving ik nu net op dat Babette eigenlijk buiten wilde gaan eten
Film leuk, voor hun dan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:13 schreef engine het volgende:
Morgen coaching gesprekken. Van twee tot vier vrijmibo en 's avonds film.
Jup....avondje gamenquote:
Hij doet het goed, informeert de groep, en is duidelijk met zijn verhalen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:17 schreef Hildetje het volgende:
Dag nr 1 van de manager Imi, ik vind dat hij het goed gedaan heeft vandaag! Veel overleg en alles willen laten zien… had ik niet verwacht, maar petje af.
En ik las dat velen zeiden dat Ruppie in kantoor zou zitten en zou beslissen. Ima doet het goed en serieus. Leuk om hem in die rol te zienquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij doet het goed, informeert de groep, en is duidelijk met zijn verhalen.
En dan ook nog met die smerige knoflooksaus uit flesjesquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:27 schreef Frummelie het volgende:
Sas net, dit smaakt echt naar buiten... nou dan ben je nog nooit in een goeie shoarmatent geweest, dat smaakt echt niet naar de shoarma van de Jumbo..
Ja jakkie bah..quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan ook nog met die smerige knoflooksaus uit flesjes
Hij bloeit op lijkt wel! Leuk om te zienquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ik las dat velen zeiden dat Ruppie in kantoor zou zitten en zou beslissen. Ima doet het goed en serieus. Leuk om hem in die rol te zien
misschien eet sas buiten ook wel vaak shoarma van de Jumboquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:27 schreef Frummelie het volgende:
Sas net, dit smaakt echt naar buiten... nou dan ben je nog nooit in een goeie shoarmatent geweest, dat smaakt echt niet naar de shoarma van de Jumbo..
En ze hebben vaak knoflookteentjes in huis, dus zo gemaakt ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan ook nog met die smerige knoflooksaus uit flesjes
Hij laat Moirama ook niet over zich heenlopen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ik las dat velen zeiden dat Ruppie in kantoor zou zitten en zou beslissen. Ima doet het goed en serieus. Leuk om hem in die rol te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |