Klopt helemaal.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze vergeten er sambal bij te doen..
Ah okay....en ik zie ook nog knoflooksaus. Hadden ze ook wel zelf kunnen maken.quote:
En dan gooien ze er nog maar een keer tig lepels suiker bij en een handvol rauwe uienquote:
Dat deed Jeff wel altijd maar deze knoflooksaus vinden ze zoveel lekkerder..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....en ik zie ook nog knoflooksaus. Hadden ze ook wel zelf kunnen maken.
Proef je niks meer van.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij is de shoarma een beetje over de datum... of...
Hoezo?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef Frummelie het volgende:
Nee..!! Varkensvlees en Eunice mag/eet dat niet....quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef Frummelie het volgende:
Door al die kruiden waarschijnlijk niet naar als het echt ranzig is proef je het wel hoor, zij waarschijnlijk niet...quote:
NEEEEE Ga nou geen dingen verzinnen die er niet zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Door al die kruiden waarschijnlijk niet naar als het echt ranzig is proef je het wel hoor, zij waarschijnlijk niet...
Ik heb ze ook niets anders zien maken voor Eunice.. die krijgt waarschijnlijk weer vissticks of een kaassouflequote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee..!! Varkensvlees en Eunice mag/eet dat niet....
Eunice krijgt gehakt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neee, ze hebben nog gehakt gevonden voor Eunice..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niets anders zien maken voor Eunice.. die krijgt waarschijnlijk weer vissticks of een kaassoufle
Onbegrijpelijk. Heb die flesjes wel eens geproeft maar vond er weinig aan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed Jeff wel altijd maar deze knoflooksaus vinden ze zoveel lekkerder..
Dan hadden ze wel meer flesjes moeten kopen want met twee van die kleine flesjes komen ze niet ver. Ik denk dat ze het iig niet bij Erik voor zijn neus moeten zetten
Nou als dat zo is komen ze daar lekker laat achter.... ze hebben altijd varkensshoarma... beetje slordig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn volgens mij ook best nog prijzig.. vers maken blijft toch nog steeds het lekkerstequote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Heb die flesjes wel eens geproeft maar vond er weinig aan.
Ja klopt je hebt gekijk... wel een beetje laat..quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nadat ze zagen dat de shoarma varkensvlees was ja...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou als dat zo is komen ze daar lekker laat achter.... ze hebben altijd varkensshoarma... beetje slordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |