Dat kan zeker alleen nog maar als je je al had ingeschreven back in '23 zeker?quote:
Had mijzelf inderdaad 1 jaar geleden ingeschreven, waren gewone kaartjes die beschikbaar waren gekomen. Zover ik weet heb je die inschrijving wel nodig voor tickets.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat kan zeker alleen nog maar als je je al had ingeschreven back in '23 zeker?
Ik heb twee dochters die hebben besloten om hardcore fan te worden na de inschrijving en nu alsnog willen. Ik zie nergens een mogelijkheid om je alsnog in te schrijven voor doorverkooptickets, of ligt dat aan mij?
Je kan ze op marktplaats kopen, maar doe dat niet, want er is kans dat je niet binnen komt zonder de hoofdboeker, en dan is je geld dus letterlijk weggegooid.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat kan zeker alleen nog maar als je je al had ingeschreven back in '23 zeker?
Ik heb twee dochters die hebben besloten om hardcore fan te worden na de inschrijving en nu alsnog willen. Ik zie nergens een mogelijkheid om je alsnog in te schrijven voor doorverkooptickets, of ligt dat aan mij?
https://help.ticketmaster(...)-Swift-The-Eras-Tourquote:Zijn tickets voor dit evenement gepersonaliseerd?
Als je meerdere tickets hebt voor Taylor Swift | The Eras Tour, dan wordt de naam van de hoofdboeker zoals aangegeven in het account weergegeven op ieder ticket, ook na het doorsturen van de tickets. De hoofdboeker moet voor alle tickets van deze bestelling aanwezig zijn bij de entree om toegang te krijgen. De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.
Veel plezier vanavond!quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga vanavond! Heb al Swiftie-armbandjes van mn vriendin gekregen
Gisteren gewoon met marktplaats kaartje naar binnen gegaan. Als ze al ID controle doen is het heel sporadisch.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:08 schreef DX11 het volgende:
Ik lees op reddit dat ze id checken van de hoofdboeker. Dus heb je kaartjes via marktplaats gekocht, zal je toch echt moeten zorgen dat de hoofdboeker mee gaat om je naar binnen te laten.
Oh had je mazzel, ik las van andere dus dat ze id checks deden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gisteren gewoon met marktplaats kaartje naar binnen gegaan. Als ze al ID controle doen is het heel sporadisch.
Bij de de zitplaatsen moet je zelf je kaartje scannen voor je door een hek kan, komt geen controle aan te pas.
Het was tof![]()
Ze deden wel een tas check. Dus dat gaat helaas niet lukken denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh had je mazzel, ik las van andere dus dat ze id checks deden.
Doen ze iets van een bagage check (bij de zitplekken) of kan je wel een flesje drinken mee smokkelen in je (kleine) tas? Thanks!
Hmm das balen, dan drink ik hem wel terplekke leeg als ze moeilijk doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze deden wel een tas check. Dus dat gaat helaas niet lukken denk ik.
18.15 paramore en 19.25 taylor. Echt heel stipt op tijd begon alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hmm das balen, dan drink ik hem wel terplekke leeg als ze moeilijk doen.
En nog 1 vraag, klopt het dat 1815 Paramore is en 1900 Taylor? Dan ga ik niet in de gekte staan maar lekker rustig tijdens de pre-show naar binnen.
Thanks
Hoe vond je het concert? Ik zag dat ze van het AD 5 sterren kreegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
18.15 paramore en 19.25 taylor. Echt heel stipt op tijd begon alles.
Ik weet niet wat voor plaatsen je hebt maar bij de zitplaatsen was de rij echt heel kort, geen gekte en ik heb paramore dus nog wel gezien ook.
Oh ik dacht dat Paramore maar 45min duurde en Taylor 1900 kwam. Nou dan kan ik zeker rustig aan doen! Ga denk ik dan rond 1830 parkeren (p1) en lekker rustig naar binnen lopen dusquote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
18.15 paramore en 19.25 taylor. Echt heel stipt op tijd begon alles.
Ik weet niet wat voor plaatsen je hebt maar bij de zitplaatsen was de rij echt heel kort, geen gekte en ik heb paramore dus nog wel gezien ook.
Jaaa heel gaaf. Echt een super show en heel strak. Enige dat ik jammer vind is dat er ook niks spontaans meer gebeurd, en weinig interactie. Maar goed dat kan gewoon niet met zo'n strakke show.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe vond je het concert? Ik zag dat ze van het AD 5 sterren kreeg
Klopt wel maar er zit een half uurtje tussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:07 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Paramore maar 45min duurde en Taylor 1900 kwam. Nou dan kan ik zeker rustig aan doen! Ga denk ik dan rond 1830 parkeren (p1) en lekker rustig naar binnen lopen dus
Zo dat is een prijzig kaartje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:22 schreef DX11 het volgende:
Wtf toen ik de tickets bestelde stond er niks over obstructed view en dat lijkt me ook vrij bizar voor 220¤ per ticket (gewoon bij TM) en nu kijk ik in de app, staat er "partially obstructed limited view". Zit in vak 121 rij 5. Dat kunnen ze toch niet maken?
Dit was het enige kaartje die ik kon boeken een week geleden toen er ineens extra kaartjes beschikbaar kwamen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo dat is een prijzig kaartje.
Mijne was 80 (wel 220 betaald via marktplaats)
[ link | afbeelding ]
Misschien dat die lampen rechts in beeld voor je staan?
Er waren geen hoge eettentjes of iets. De bar zie je wel op mijn foto maar dat zou niet voor je beeld moeten zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dit was het enige kaartje die ik kon boeken een week geleden toen er ineens extra kaartjes beschikbaar kwamen.
Zou kunnen, of de eettent, al zie ik die niet echt op jouw foto:
https://i.imgur.com/Cl4MdzG.jpeg
Nouja afhankelijk van hoe erg het midden voor je neus zit, mogen ze zeker wel wat crediteren van TM vind ik.
Die zwarte markt hebben ze dus nog niet onder controle.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo dat is een prijzig kaartje.
Mijne was 80 (wel 220 betaald via marktplaats)
[ link | afbeelding ]
Misschien dat die lampen rechts in beeld voor je staan?
Nee zeker niet, ik zag echt tickets MET biedingen van 500+ ps langs komen op marktplaats. Ik dacht nog dat wordt interessant voor ze want ze gaan id checken (aldus de FAQ) maar blijkbaar is dat dus niet voor alle kaartjes zo gebeurt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zwarte markt hebben ze dus nog niet onder controle.
Ach ja, vraag en aanbod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |