abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2024 @ 16:41:45 #101
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_212333776
Het zijn wel weer intrigerende titels. Ze is duidelijk weer aan het putten uit haar privé-leven.
pi_212334112
Ik had ergens gelezen dat "But Daddy I Love Him" over Harry Styles zou gaan.
pi_212340716
De concertfilm van Taylor Swift is vanaf 15 maart te zien op streamingdienst Disney+. In de film Taylor Swift: The Eras Tour zijn ook vier extra akoestische nummers van Swift te zien, meldt de streamingdienst woensdag.

“The Eras Tour is een waar fenomeen dat fans over de hele wereld in vervoering heeft gebracht en dat nog steeds doet, en we zijn erg enthousiast om dit geweldige concert naar het publiek te brengen, waar ze ook zijn”, zegt Disney-baas Bob Igor over de aankondiging.

De concertfilm draaide een tijdje geleden in de bioscopen. Ook in Nederland was de film een groot succes: in het eerste weekend kwamen er al 20.000 fans op af. Het was voor het eerst dat er zoveel bezoekers in het openingsweekend naar een niet-speelfilm kwamen. Inmiddels heeft de film het record van hoogste opbrengst voor een concertfilm in handen. Begin vorige maand ging het om een opbrengst van 261,6 miljoen dollar.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:15:30 #104
38114 beantherio
pi_212456173
Dit begint zo langzamerhand wel een beetje vervelend te worden:

twitter

De vinyl-versie hiervan is trouwens beige i.p.v. wit.
pi_212456250
De vraag is… komt de lp nog in andere kleuren..?
Met een meidenkwartet
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:27:27 #106
38114 beantherio
pi_212456399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:19 schreef Cathmar het volgende:
De vraag is… komt de lp nog in andere kleuren..?
Reken maar van yes. En waarschijnlijk dus ook weer varianten met afwijkende bonustracks. :{

Die verschillende covers en verschillende vinylkleuren vind ik niet erg maar het is erg irritant dat de inhoud verschilt. Dan ben je wel een beetje je fans een poot aan het uitdraaien.
pi_212457156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:27 schreef beantherio het volgende:

[..]
Reken maar van yes. En waarschijnlijk dus ook weer varianten met afwijkende bonustracks. :{

Die verschillende covers en verschillende vinylkleuren vind ik niet erg maar het is erg irritant dat de inhoud verschilt. Dan ben je wel een beetje je fans een poot aan het uitdraaien.
Wij wachten even met kopen tot ale keuzes duidelijk zijn.
Met een meidenkwartet
pi_212464853
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  vrijdag 1 maart 2024 @ 20:19:16 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_212652349
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 17:27 schreef speknek het volgende:
Nieuw record, de Eras tour is nu de grootste muziektour ooit, en heeft meer dan een miljard opgebracht in 8 maanden tijd.

De nummer twee op de lijst, Elton John's Goodbye yellow brick road tour, heeft vijf jaar en 328 optredens nodig gehad om 900 miljoen op te brengen.
[..]
https://news.pollstar.com(...)illion-dollar-gross/
Komt natuurlijk ook wel een beetje door de belachelijke prijzen die ze vraagt (ook alsnstandaardprijs).

Ik vind 1989 en Reputation wel leuk, maar kan echt heel weinig met folklore, evermore en midnights. Ws vooral géén Antonoff fan dus.

Had wel naar t concert gewild om eens mee te maken. Ik denk wel dat swifties met name in Amerika haar populariteit wereldwijd flink overschatte , ze is in Europe nu wel hot en happening maar heeft geen groot chartsucces.

Wat me vooral tegen begint te staan is de obsessie die zij/haar team hebben met de charts, de extra versies van elk album met elk een extra track, de vault tracks die duideljjk minder van kwaliteit zijn dan de gewone tracks… t voelt allemaal een beetje moneygrabbing…
Kwak
  vrijdag 8 maart 2024 @ 08:33:21 #110
38114 beantherio
pi_212737298
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:07 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Wij wachten even met kopen tot ale keuzes duidelijk zijn.
En uiteraard zijn al die afwijkende versies maar tijdelijk te koop.

Het zijn er inmiddels 4 trouwens:

twitter

Allemaal met 4 verschillende bonustracks.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 april 2024 @ 18:35:51 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_213063762
Taylor Swift mag zich vanaf nu miljardair noemen. De Amerikaanse zangeres maakt haar debuut op de jaarlijkse lijst met superrijken van Forbes, die dinsdag is gepubliceerd. Het zakenblad schat het vermogen van de zangeres op 1,1 miljard dollar. Forbes schrijft dat de 34-jarige Swift de eerste muzikant is die erin geslaagd is miljardair te worden met louter haar liedjes en optredens.

Het blad noemt Swift ‘de beroemdste nieuwkomer’ op de rijkenlijst. Op plek 2545 is ze één van de 265 nieuwe miljardairs. Ze deed afgelopen jaar goede zaken met haar muziek en mocht zich de best verkopende artiest van 2023 noemen. En dat was zeker niet voor het eerst, want ook in 2014, 2019 en 2022 voerde het muziekicoon deze lijst aan. Geen enkele andere artiest leverde eerder deze bijzondere prestatie.

Ook met The Eras Tour rinkelt de kassa bij Swift hard. Ze is de eerste artiest ooit die een omzet draait van meer dan één miljard dollar (965 miljoen euro) met een concerttournee. Elton John was de vorige recordhouder. Met zijn afscheidsshows haalde hij 939 miljoen euro op, al duurde zijn concertreeks dan wel vijf jaar. Ter vergelijking: Sir Elton trad voor dat duizelingwekkende bedrag 328 keer op, Swift had er slechts tien maanden en 60 shows voor nodig.

Merchandise
Daarnaast berekende Pollstar dat Swifties, de fans van de Amerikaanse hitmachine, gemiddeld 40 euro spenderen aan haar merchandise. Dat is ook weer goed voor ruim 200 miljoen dollar. Haar Eras Tour-film is, met een brutowinst van meer dan een kwart miljard dollar, de meest succesvolle concertfilm aller tijden.

Volgens het zakenblad zijn er wereldwijd nu meer miljardairs dan ooit: 2781. Het zijn er 141 meer dan vorig jaar en 26 meer dan in het vorige recordjaar 2021. De Franse Bernard Arnault voert de lijst aan met een geschat vermogen van 233 miljard dollar. De topman van luxeconcern LVMH, onder meer bekend van de modemerken Louis Vuitton en Christian Dior, is daarmee volgens Forbes de rijkste man ter wereld.

Tesla-baas Elon Musk en Amazon-topman Jeff Bezos volgen op de tweede en derde plaats met een vermogen van respectievelijk 195 en 194 miljard dollar.

https://www.ad.nl/show/ta(...)-optredens~a97b9ed9/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213063815
  woensdag 3 april 2024 @ 20:34:20 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213075965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Broodzanger.
  vrijdag 19 april 2024 @ 09:47:12 #114
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213256536
Wat vinden we ervan?

De bonustracks zijn volgens mij een boel nummers uit de folklorevermore era die het niet gehaald hebben...
Jammer wel van de repeterende onderwerpen die ik de afgelopen jaren van haar al gehoord heb zoals ruzie met Kim/Kanye (thank you aimee) en narratief dat ze haar jonger zelf dat het wel goed komt. Het voelt uitgekauwd.
Terwijl haar liefdesliedjes vaak wel een nieuwe invalshoek hebben.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_213256681
Beetje hetzelfde allemaal wel, alsof AI een typisch Taylor Swift album heeft gegenereerd.
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:04:34 #116
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213260508
Ik ben echt verbaasd over hoeveel nummers er over matty healy gaan.
pi_213260528
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden we ervan?

De bonustracks zijn volgens mij een boel nummers uit de folklorevermore era die het niet gehaald hebben...
Jammer wel van de repeterende onderwerpen die ik de afgelopen jaren van haar al gehoord heb zoals ruzie met Kim/Kanye (thank you aimee) en narratief dat ze haar jonger zelf dat het wel goed komt. Het voelt uitgekauwd.
Terwijl haar liefdesliedjes vaak wel een nieuwe invalshoek hebben.
Ik ga er morgen even goed voor zitten.
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:08:40 #118
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_213260534
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 april 2024 16:04 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben echt verbaasd over hoeveel nummers er over matty healy gaan.
Dat denkt men omdat Joe als een lieverd wordt gezien de Swifties.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:35:11 #119
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213260745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Dat denkt men omdat Joe als een lieverd wordt gezien de Swifties.
Weet niet hoor maar ik heb gewoon oren en ogen en heel veel nummers zijn duidelijk over matty healy.
Bovendien ook niet zo gek omdat zowel lover als folklore als evermore en midnight al gingen over de struggles en breakup(s)

Ik had de erkenning niet verwacht vanuit haar om zijn controversie etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door Budabuddumbam op 19-04-2024 16:42:19 ]
  vrijdag 19 april 2024 @ 17:36:42 #120
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_213261397
Dit is haar proloog voor het album...

At this hearing
I stand before my fellow members of the Tortured Poets Department
With a summary of my findings
A debrief, a detailed rewinding
For the purpose of warning
For the sake of reminding
As you might all unfortunately recall
I had been struck with a case of a restricted humanity
Which explains my plea here today of temporary insanity
You see, the pendulum swings
Oh, the chaos it brings
Leads the caged beast to do the most curious things
Lovers spend years denying what’s ill fated
Resentment rotting away galaxies we created
Stars placed and glued meticulously by hand next to the ceiling fan
Tried wishing on comets
Tried dimming the shine
Tried to orbit his planet
Some stars never align
And in one conversation, I tore down the whole sky
Spring sprung forth with dazzling freedom hues
Then a crash from the skylight
Bursting through
Something old, someone hallowed, who told me he could be brand new
And so I was out of the oven
And into the microwave
Out of the slammer and into a tidal wave
How gallant to save the empress from her gilded tower
Swinging a sword he could barely lift
But loneliness struck at that fateful hour
Low hanging fruit on his wine stained lips
He never even scratched the surface of me

None of them did
In summation, it was not a love affair!”
I screamed while bringing my fists to my coffee ringed desk
It was a mutual manic phase
It was self harm
It was house and then cardiac arrest
A smirk creeps onto this poet’s face
Because it’s the worst men that I write best

And so I enter into evidence
My tarnished coat of arms
My muses, acquired like bruises
My talismans and charms
The tick, tick, tick of love bombs
My veins of pitch black ink
All’s fair in love and poetry
Sincerely, The Chairman of The Tortured Poets Department

Dit is overduidelijk over hoe ongelukkig ze was tijdens joe en hoe manic en verwarrend de periode daarna was met matty healy waar ze al eerder gevoelens voor had.

En dan zijn er ook nog gewoon liedjes die heel duidelijk over hem gaan door de woorden die ze gebruikt die absoluut niet op joe kunnen slaan omdat hij niet aan de drugs zit als een getatoeëerde golden retriever.
pi_213268390
De onmiskenbare Taylor sound, ik hou ervan. Nieuwe album vind ik dan ook weer een pareltje O+ Favoriete nummers zijn Florida en I can do it with a broken heart.
pi_213270311
Het zat er dik in:

Taylor Swift schrijft geschiedenis op Spotify: meest gestreamde album én meest gestreamde artiest op één dag

Taylor Swift (34) schrijft opnieuw geschiedenis met haar nieuwe album. ‘The Tortured Poets Department’ was nog maar twaalf uur te beluisteren op Spotify, maar verbrak meteen het record van het hoogste aantal streams op één dag en ze was bovendien ook de meest gestreamde artiest op één dag.
pi_213271681
Paar leuke liedjes, typische Taylor melodieen maar tekstueel ken ik het nu wel. De coronaplaten blijven voor mij haar beste werk.

En grappig dat de eerste tien seconden van Down Bad exact een 1975 liedje is.
pi_213379485

TayTay ate and left no crumbs
  woensdag 1 mei 2024 @ 12:04:40 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_213380984
Slaylor
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')