abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220502012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Klinkt goed! Elke week een les is goed. Blijven dingen ook hangen. Theorie is goed om in te stampen :P

Heb je al iets op het oog qua fiets?
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? Verliefd op geworden. :P

Edit: deze dus, V7 Sport



[ Bericht 10% gewijzigd door nostra op 04-04-2026 13:13:05 ]
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 20:58:18 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220502205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? Verliefd op geworden. :P
Ik ben er niet bekend mee helaas.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:41:16 #278
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220502525
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? ...
In ieder geval niet te snel voor beginners.
Meestal. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 april 2026 @ 07:38:32 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220503888
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
In ieder geval niet te snel voor beginners.
Meestal. :P
Ideaal dus :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Vis een optie? zaterdag 4 april 2026 @ 12:54:24 #280
70532 loveli
N
pi_220505114
V blok <3
crap in = crap out
pi_220577270
Vorige week vrijdag eerste les, ging prima. Langzame slalom wel lastig, paar keer bijna en 1x echt ongevallen. Maar ook een paar keer goed gehaald. Verder de snelle slalom, precisiestop, snelle stop, uitwijk oefening en vertragings oefening. Heen en terug in het verkeer ging ook goed, nergens afgeslagen of gekke dingen moeten doen. Gewoon vlot meerijden :)

AVB eind mei *O* en theorie volgende week donderdag.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 april 2026 @ 07:44:05 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220577357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 07:05 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vorige week vrijdag eerste les, ging prima. Langzame slalom wel lastig, paar keer bijna en 1x echt ongevallen. Maar ook een paar keer goed gehaald. Verder de snelle slalom, precisiestop, snelle stop, uitwijk oefening en vertragings oefening. Heen en terug in het verkeer ging ook goed, nergens afgeslagen of gekke dingen moeten doen. Gewoon vlot meerijden :)

AVB eind mei *O* en theorie volgende week donderdag.
Klinkt goed! Die oefeningen zijn lastig maar kunnen je redden in bepaalde situaties. Nog even door oefenen en dan haal je je AVB met gemak!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 14:06:27 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220671379
En hoe gaat het lessen verder @Opzoeknaarvrienden? :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220671503
So far so good. Ben vandaag t/m donderdag in Duitsland, stukje touren op de driewieler. Probeer bepaalde lessen nu bewust toe te passen in m'n rijgedrag.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 16:01:30 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220672059
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
So far so good. Ben vandaag t/m donderdag in Duitsland, stukje touren op de driewieler. Probeer bepaalde lessen nu bewust toe te passen in m'n rijgedrag.
Altijd goed dat je het geleerde in de praktijk brengt ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 12:50:54 #286
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220839092
Afgelopen weekend weer voor het eerst dit seizoen voor langer dan een dagtocht op pad geweest. Dit was naar de Hunsrück in Duitsland. Dit is toch wel een van de mooiste gebieden om routes voor te maken en die te rijden.
Temperatuur was "lekker fris". In de ochtend 5 graden, in de middag hooguit 12.
Wie dit leest is gek
pi_220886426
Vandaag alweer een geweldige dag. Gisteren al een goed stuk binnendoor gedaan, vanaf Amstelveen via Diemen naar Muiderberg, door naar Naarden, afgezakt tot Paleis Soestdijk, oversteek via Utrecht naar Vleuten naar Portengensebrug en weer omhoog naar huis O+

Vandaag met vrouwlief achterop via allemaal slingerwerk naar kasteel De Haar, daar gelunched en weer binnendoor terug naar huis. Onderweg nog even een ijsje gehaald :9

Aanstaande donderdag gewone rijles, vrijdag afrijden AVB *) *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:32:52 #288
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:13 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vandaag alweer een geweldige dag. Gisteren al een goed stuk binnendoor gedaan, vanaf Amstelveen via Diemen naar Muiderberg, door naar Naarden, afgezakt tot Paleis Soestdijk, oversteek via Utrecht naar Vleuten naar Portengensebrug en weer omhoog naar huis O+

Vandaag met vrouwlief achterop via allemaal slingerwerk naar kasteel De Haar, daar gelunched en weer binnendoor terug naar huis. Onderweg nog even een ijsje gehaald :9

Aanstaande donderdag gewone rijles, vrijdag afrijden AVB *) *O*
Binnendoor op een scooter? Of... :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 17:38:43 #289
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220886539
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Binnendoor op een scooter? Of... :@
Ik neem aan, zijn status met driewieler zonder gebruik te maken van de snelweg.
De omgeving Soesdijk e.d. is verder een groenplaatje om te rijden.
Het voordeel daarvan is wel dat zo daarmee alvast het kijkgedrag en plaats op de weg aan te wennen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220887241
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Binnendoor op een scooter? Of... :@
Op de Piaggio :Y
En inderdaad, lekker binnendoor is leuker dan snelweg.
pi_220911441
AVB in the pocket 8-) *O*
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op w/
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 11:21:12 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220911479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
AVB in the pocket 8-) *O*
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op w/
Gefeliciteerd en succes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220911584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
AVB in the pocket 8-) *O*
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op w/
Gefeliciteerd *O*
pi_220913172
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 14:40:31 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220913190
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
Op het randje :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220913218
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Op het randje :P
Tegenwoordig mag je 9 fouten hebben geloof ik :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2026 14:44:21 ]
pi_220913229
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
Gefeliciteerd en je avd ook al ingepland?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2026 14:45:17 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 15:03:51 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220913342
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:44 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Tegenwoordig mag je 9 fouten hebben geloof ik :D
Oh :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220913380
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:45 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Gefeliciteerd en je avd ook al ingepland?
Rijschool al gemailed, wacht op antwoord. Daarna dooooooooor ~O>
pi_220913393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh :@
Is nog maar 3 jaar (1-7-2023). Ik was er wel blij mee. Want ik deed 11 juli 2023 theorie examen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')