Is een Moto Guzzi iets voor beginners? Verliefd op geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt goed! Elke week een les is goed. Blijven dingen ook hangen. Theorie is goed om in te stampen
Heb je al iets op het oog qua fiets?
Ik ben er niet bekend mee helaas.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? Verliefd op geworden.
In ieder geval niet te snel voor beginners.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? ...
Ideaal dusquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In ieder geval niet te snel voor beginners.
Meestal.
Klinkt goed! Die oefeningen zijn lastig maar kunnen je redden in bepaalde situaties. Nog even door oefenen en dan haal je je AVB met gemak!quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:05 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vorige week vrijdag eerste les, ging prima. Langzame slalom wel lastig, paar keer bijna en 1x echt ongevallen. Maar ook een paar keer goed gehaald. Verder de snelle slalom, precisiestop, snelle stop, uitwijk oefening en vertragings oefening. Heen en terug in het verkeer ging ook goed, nergens afgeslagen of gekke dingen moeten doen. Gewoon vlot meerijden
AVB eind meien theorie volgende week donderdag.
Altijd goed dat je het geleerde in de praktijk brengtquote:Op dinsdag 28 april 2026 14:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
So far so good. Ben vandaag t/m donderdag in Duitsland, stukje touren op de driewieler. Probeer bepaalde lessen nu bewust toe te passen in m'n rijgedrag.
Binnendoor op een scooter? Of...quote:Op maandag 25 mei 2026 17:13 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vandaag alweer een geweldige dag. Gisteren al een goed stuk binnendoor gedaan, vanaf Amstelveen via Diemen naar Muiderberg, door naar Naarden, afgezakt tot Paleis Soestdijk, oversteek via Utrecht naar Vleuten naar Portengensebrug en weer omhoog naar huis![]()
Vandaag met vrouwlief achterop via allemaal slingerwerk naar kasteel De Haar, daar gelunched en weer binnendoor terug naar huis. Onderweg nog even een ijsje gehaald![]()
Aanstaande donderdag gewone rijles, vrijdag afrijden AVB![]()
Ik neem aan, zijn status met driewieler zonder gebruik te maken van de snelweg.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnendoor op een scooter? Of...
Op de Piaggioquote:Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Binnendoor op een scooter? Of...
Gefeliciteerd en succes!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
AVB in the pocket![]()
![]()
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
AVB in the pocket![]()
![]()
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op
Op het randjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
Tegenwoordig mag je 9 fouten hebben geloof ikquote:
Gefeliciteerd en je avd ook al ingepland?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je 9 fouten hebben geloof ik
Rijschool al gemailed, wacht op antwoord. Daarna dooooooooorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en je avd ook al ingepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |