Heb zelf een Cardo Spirit HD gekocht na een flink aantal dagen alles uitgeplozen te hebben. Vooralsnog zal ik niet in groepen rijden/ken niemand met een motor dus allerlei snufjes zoals Mesh, of meerdere rijders verbinden is overkill.. Muziek/Telefoon/Navigatie, meer hoeft niet. Echter met bellen heeft de tegenpartij de indruk dat ik met een portofoon/walkie-talkie telefoneer. Het komt beetje vreemd over en ben even benieuwd hoe dit bij te stellen is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb een hele tijd zitten dubben, tot de conclusie gekomen dat Sena beter zou zijn voor mij, maar het kost wat.
Mwt dank aan jouw vraag weer even gezocht naar een uitlopend model Cardo voor mijn helm en op de kop getikt voor minder dan de helft van de prijs.
Grootste vraag is of je veel met anderen rijdt, of dat je vooral telefoon/navi wilt kunnen horen. Als je met anderen rijdt schijnt het fijn te zijn het systeem kopen dat compatibel is met de groep.
Indeed thnx.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:27 schreef Maegrim het volgende:
omdat Teun vaak op het onverhard te vinden is
niet overdrijven meneertje, lichtsnelheid ...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog geen seconde van 80 naar 140
Dat magquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:57 schreef sturmpie het volgende:
[..]
niet overdrijven meneertje, lichtsnelheid ...
correct, hoe hard heb je gereden op de hayabusa ? heb je de 300kmu aangetikt?quote:
In Nederland?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:15 schreef sturmpie het volgende:
[..]
correct, hoe hard heb je gereden op de hayabuse ? heb je de 300kmu aangetikt?
haha, dat is normaal vriend, hier in de buurt tikken ze regelmatig 300 aan, je moet wel extreem kieskeurig zijn om alleen op de autobahn 300 aan te tikken, zolang duurt dat niet op 'n busa, duc, etc...quote:
en wat is er mis met 'n ouder model busa, moet 't per sé 'n nieuwe zijn ?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Met een beetje geluk kun je dan dit seizoen nog de Stelvio over rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:46 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Aanstaande vrijdag eerste rijlesna 27 jaar auto, en de afgelopen 2 1/2 jaar een Piaggio mp3, is het nu tijd voor het echte motorrijden <3
Succes!quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:46 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Aanstaande vrijdag eerste rijlesna 27 jaar auto, en de afgelopen 2 1/2 jaar een Piaggio mp3, is het nu tijd voor het echte motorrijden <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |