Ik denk dat Harry bedoelde dat hij haar noemde in zijn speech, en daarmee zich profileerde. Het gaat er niet om of zijn opmerkingen over haar positief of negatief waren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zag ik dat dus niet, hij complimenteerde Janet juist
Hij zei ook dat dat Babs en dat kutkind warenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:26 schreef juul. het volgende:
Jappie licht Wendy in dat haar naam is genoemd om haar op de stip te zetten, Wendy gelooft het niet
Hetzelfde.. maar daar ging het niet over.quote:
Moet ook gebeuren, alle doelgroepen moeten worden bediend dus ook de heaumeau's.quote:
Het ging toch ook niet over Bern in eerste instantiequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hetzelfde.. maar daar ging het niet over.
Zal niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:29 schreef cinsan het volgende:
wendy wees aub eens niet zo naief, trek je ogen open
gaat wel tegen hem gebruikt wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Bij Isaac is de boodschap van Bern wel aangekomen. Dat is al winst voor Bern.
Omdat Isaac de steek voelde.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Wendy vraagt zich af waarom Isaac net zo uit zijn plaat ging. Wendy verlaat de slaapkamer
En gaat Isaac vragen waarhij zo boos was
Hij vond die speech nergens op slaan
zijn ego heeft deuk gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac gaat ff uitleggen waarom hij boos werd.
Ik hoef het niet te horen want hij draait er toch om heen.
Volgens mij is hij gewoon pissig omdat hij zich aangesproken voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |