die ligt onder de sloef=pantoffel van bepquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
De onderwerpen van Bern, als eerlijk en respect, zouden met name Marciano aan moeten spreken.
normaal op bern stemt wendyquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, ben wel heel benieuwd naar wat Wendy nu gaat doen eigenlijk
Joh, ze zitten in een TV show.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij maakt wel tv, grote kans dat deze speech in de uitzending komt
En Isaac, ook k5 had dat door door vooral die 2 op de andere stream in beeld te brengenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
De onderwerpen van Bern, als eerlijk en respect, zouden met name Marciano aan moeten spreken.
Niet alleen Ruppie in zijn nek, vergeet Moraima ook niet. Maar zowel Bern als Ima zijn geschikt om manager te worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik gun het Ima ook wel maar ik ben bang dat hij weinig kans krijgt om zelf manager te zijn met Rupie in zijn nek.
iscaac kan er niet tegen als iemand de waarheid verteltquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac is heel boos op Bern, omdat hij over iemands rug zich profileert.
Ik dus wel, zodra hij zijn mond opentrekt. Vind het heel vermoeiend om naar hem te luisteren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar Ima is geen storend element. Je irriteert je niet aan hem
Eens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
iscaac kan er niet tegen als iemand de waarheid vertelt
Eigenlijk wat Bern tien maanden heeft gedaan. Ja hij heeft een paar Pub “Disney” quizen gedaan maar verder ook niets toegevoegd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Heeft zich 10 maanden , onder, boven, rechts naast Rupert gelegen, gehangen, gezeten, gelopen
Veel in bed gelegen en heeft weinig tot niets toegevoegd
wendy op bern , las dat jasper op ima ging al geloof ik dat nog niet, tiano wil wel op bern stemmen maar durft nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
De grote vraag is, wat doen Jasper, Wendy en Marciano.
Zo zag ik dat dus niet, hij complimenteerde Janet juistquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac is heel boos op Bern, omdat hij over iemands rug zich profileert.
sorry wat heeft ima 10 maanden gedaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Bern tien maanden heeft gedaan. Ja hij heeft een paar Pub “Disney” quizen gedaan maar verder ook niets toegevoegd.
Over Imadiddin's rug, denk ik dat Isaac bedoeld.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zag ik dat dus niet, hij complimenteerde Janet juist
Jasper en Wendy gaan voor Bern en Marciano gaat voor Ima..quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
De grote vraag is, wat doen Jasper, Wendy en Marciano.
Wat heeft Ima toegevoegd?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Bern tien maanden heeft gedaan. Ja hij heeft een paar Pub “Disney” quizen gedaan maar verder ook niets toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |