Dwangbuisquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja nu durft hij wel ja anders heeftie het lef niet om iemand aan te spreken.
Ligt er al een zakdoek klaar voor als hij verliest die jankert
Wat Bern ook weet, vandaar dat hij wees op al het achterklap van een groep daar die alles wil bepalen.quote:
Dat deed hij goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:16 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel wat hebben die speech![]()
Hij weet ondertussen heus wel hoe de stemmen verdeeld zullen zijn en dat hij geen kans maakt.
Maar met deze speech kan hij toch wel even wat zeggen. En ze moeten verplicht naar hem luisteren
Gewoon zuur geneuzel van hem.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Bern ook weet, vandaar dat hij wees op al het achterklap van een groep daar die alles wil bepalen.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:16 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel wat hebben die speech![]()
Hij weet ondertussen heus wel hoe de stemmen verdeeld zullen zijn en dat hij geen kans maakt.
Maar met deze speech kan hij toch wel even wat zeggen. En ze moeten verplicht naar hem luisteren
Goeroe vind ik nou niet echt positief in deze...quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt dat ze de speech van Bern zo goed vond..... als een goeroe zegt ze.....
Goed dat ze nooit overdrijft
Nee, alles is al bepaald. Schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
Wat een drama queen die Berndat was nou echt een speech om zieltjes te winnen. Benieuwd of het zal helpen..
Ik eigenlijk niet zo. Heeft zich 10 maanden , onder, boven, rechts naast Rupert gelegen, gehangen, gezeten, gelopenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun het Ima wel. Het is een slimme jongen en is altijd netjes en correct geweest in programma. Heeft zich nooit laten verleiden om onzin uit te kramen.
Wat was volgens jou dan drama in de speech? Ik hoorde namelijk een oprechte welgemeende speech. Heel goed zelfsquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
Wat een drama queen die Berndat was nou echt een speech om zieltjes te winnen. Benieuwd of het zal helpen..
Juist, ben wel heel benieuwd naar wat Wendy nu gaat doen eigenlijkquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Bern ook weet, vandaar dat hij wees op al het achterklap van een groep daar die alles wil bepalen.
Ik gun het Ima ook wel maar ik ben bang dat hij weinig kans krijgt om zelf manager te zijn met Rupie in zijn nek.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun het Ima wel. Het is een slimme jongen en is altijd netjes en correct geweest in programma. Heeft zich nooit laten verleiden om onzin uit te kramen.
Dat klopt allemaal wel, maar Ima is geen storend element. Je irriteert je niet aan hemquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Heeft zich 10 maanden , onder, boven, rechts naast Rupert gelegen, gehangen, gezeten, gelopen
Veel in bed gelegen en heeft weinig tot niets toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |