ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf, toch vind ik het leuk en hem niet voor lul lopen met die shirts.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denken
Prima toch, ik moest er ff aan denken hoe mijn zoon zou reageren bij het zien van zo'n shirt (met die tekst).. denk niet dat ik hem er een plezier mee zou doenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denken
En zo is het.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan mis zijn , maar bij gelijke stand dacht ik nog een keer stemmen , dan weer gelijk beslist managerquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Benieuwd hoe Moraima straks gaat reageren als zij beslist dat Imi manager gaat worden. Want dat het een gelijke stand gaat worden moge al duidelijk zijn.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
Erik: bij het polsstokverspringen zitten best een aantal dames die ik best als friends with benefits zou willen hebben.
Daar had hij best wat fantasieën bij als die zo met dat paaltje tussen die beentjes geklemd de sprong namen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
Erik: bij het polsstokverspringen zitten een aantal dames die ik best als friends with benefits zou willen hebben.
Klopt. Zelfde als een shirt met software of doetje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Prima toch, ik moest er ff aan denken hoe mijn zoon zou reageren bij het zien van zo'n shirt (met die tekst).. denk niet dat ik hem er een plezier mee zou doen
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Klopt. Zelfde als een shirt met softy of doetje.
nee nee nee zeg nou niet zulke dingen alsjeblieft.....quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar had hij best wat fantasieën bij als die zo met dat paaltje tussen die beentjes geklemd de sprong namen...
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt waarschijnlijk een onzinnige speech, waar Moraima even aangeeft, hoe geweldig ze wel niet is geweest
Kloptquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.
en dan gaan ze allemaal applaudiseren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt waarschijnlijk een onzinnige speech, waar Moraima even aangeeft, hoe geweldig ze wel niet is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |