Daar zie ik hem nu in....quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de tv uitzending had hij een t-shirtje aan met de tekst: zachte Bern. Vond ik wel origineel.
Loopt hij regelmatig mee in het rond.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de tv uitzending had hij een t-shirtje aan met de tekst: zachte Bern. Vond ik wel origineel.
Middagquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan je zien wat een droeftoeter die Bern is met zo een tekst op je shirt te gaan lopen. Sorry pffffquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, geen idee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middagdat is toch een van de shirts die zijn moeder voor hem gekocht heeft en die hij voor spellen e.d. gebruikt???
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middagdat is toch een van de shirts die zijn moeder voor hem gekocht heeft en die hij voor spellen e.d. gebruikt???
geen idee, lees hier dat Imadingedingeding het zal worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het vandaag niet zo gevolgd, zijn er nog mensen die gewisseld zijn van voorkeur voor manager???
Het schijnt nu 6 tegen 6 te gaan worden maar omdat de manager mag beslissen is het nog niet bekend. Gaat zo beslist worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het vandaag niet zo gevolgd, zijn er nog mensen die gewisseld zijn van voorkeur voor manager???
Ik kan de lol er wel van inzien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Kan je zien wat een droeftoeter die Bern is met zo een tekst op je shirt te gaan lopen. Sorry pffff
Hoe oud is Bern, een jaar of 28.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.
Nee, dat was mijn mening maar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hierboven bedoelde dat er KUT op dat shirtje stond.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben, sorry heb ik het verkeerd onthouden!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.
aha ze houden het voor de kijkers nog ff spannendquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het schijnt nu 6 tegen 6 te gaan worden maar omdat de manager mag beslissen is het nog niet bekend. Gaat zo beslist worden.
Bij een gelijke stand is het niet meer spannend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha ze houden het voor de kijkers nog ff spannend
Geen idee, maakt mij om ook niet uit als het over die shirts gaat.quote:
Zoiets dacht ik ook gehoord te hebben, dacht nog: als moeder zijnde moet je dan toch weten dat je je kind voor joker laat lopen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:55 schreef humpty het volgende:
Weet niet welk shirt maar zag hem eens met een shirt met tekst waarbij hij vertelde
dat zijn moeder die had gekocht...heb het onthouden omdat Sacha daar heel
spottend op reageerde
bern is 31quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij om ook niet uit als het over die shirts gaat.
Ik zou ook zoiets gedaan kunnen hebben voor mijn kinderen als die zoiets zouden gaan doen, wat hun leeftijd dan ook zou zijn.
Nou kom op regie, stemmen met die handel.
Gelukkig wisselde de regie snel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
Dat gesmoes tussen Zoë en Babette.... alsjeblieft 1 van de 2 naar huis asap, ben het zo zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |