Waarom verkeerd gehoord? Is toch goed mogelijk dat hij straaljagerpiloot is?quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vader van Bern piloot van een straaljager..
Dat heb ik vast verkeerd gehoord en onthouden
Jawel..maar Bern noemde het anders. Wel piloot maar het soort vliegtuig weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom verkeerd gehoord? Is toch goed mogelijk dat hij straaljagerpiloot is?
Ik ook hoor.. soms lees ik iets terug van wat ik heb getikt en dan klopt van de zinsbouw nietsquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo slecht in dat zinsontleden, Fuck de NL taal.![]()
Regie ging van sas en bern naar een etende imi en nu weer terug bij sas en bern, zo ken ik het niet goed volgen he regie, nu mis ik stukjes in het gesprek.
Zeker als je snel iets wil tikken hier, ik dan toch, zodat ik het niet weer vergeet, gaat het wel eens fout.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. soms lees ik iets terug van wat ik heb getikt en dan klopt van de zinsbouw niets![]()
Ach ja.. als ze me maar begrijpen dan vind ik het wel goed![]()
Het lijkt toch dat Ima best zenuwachtig is..
We begrijpen je goed hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. soms lees ik iets terug van wat ik heb getikt en dan klopt van de zinsbouw niets![]()
Ach ja.. als ze me maar begrijpen dan vind ik het wel goed![]()
Het lijkt toch dat Ima best zenuwachtig is..
Van wat ik heb begrepen is vader Berend een leraar voor kinderen met een handicap, oprichter van Orange Tibet, Judoleraar en DJ Club Vinyl.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom verkeerd gehoord? Is toch goed mogelijk dat hij straaljagerpiloot is?
Het ging over opa’s.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is vader Berend een leraar voor kinderen met een handicap, oprichter van Orange Tibet, Judoleraar en DJ Club Vinyl.
Vreemd dat men dan opeens denkt dat hij piloot is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is vader Berend een leraar voor kinderen met een handicap, oprichter van Orange Tibet, Judoleraar en DJ Club Vinyl.
ging over zijn opaquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd dat men dan opeens denkt dat hij piloot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |