Dan zou het gelijk zijn en dan moet Moraima uiteindelijk kiezen.. toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met de stem van Wendy zal Bern niet winnen, de groep Isaac is groter
Maar ze is wel om dat gaf ze net ook wel een beetje toe
Mirthe en Erik zijn geen personen die een ander een mes in zijn of haar rug zou steken. Babette en Isaac bijvoorbeeld, zijn het goede voorbeeld, die iemand juist wel een mes in de rug zou steken. Dus om in meervoud iets te formuleren vind ik te gemakkelijk. Bern speelt het misschien tactisch, maar hij heeft altijd geroepen, dat hij voor de titel manager zou gaan in de voorlaatste maand, dus niets nieuws.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal kleuters en niemand schroomt om bij een ander een mes in de rug te steken. De prijzenpot komt nu wel heel dichtbij. Ze zijn allemaal, en niemand uitgezonderd bezig met het behalen van de eindstreep. De enige die nu zeker weet er tot de finale maand te zijn.. zijn Bern of Ima.
Bern kan dan nu denken een “mooie” speech te houden maar dat is ook alleen maar om zich safe te spelen.
Er is in het hele programma geen grotere zak hooi geweest en is er zo tussendoor geslopen. Nu denkt hij ook nog even slim te zijn om voor manager te gaan de laatste maand.
Ik mag hopen dat het hem niet lukt..
Dan weet je ook al dat het Imi wordtquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zou het gelijk zijn en dan moet Moraima uiteindelijk kiezen.. toch?
Isaac heeft de stem van Wendy niet nodig. Ook zonder de stem van Wendy, zal Ima manager gaan wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zojuist op een slimme manier Wendy omgepraat om op Imadiddin te gaan
Waarschijnlijk wel of er moet nog iemand zijn die ineens anders stemt.. al zie ik dat niet gebeuren.quote:
sorry wendy is heel lief doet veel maar oh zo beinvloedbaarquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
#TeamWendy4TheWin is te goed van vertrouwenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry wendy is heel lief doet veel maar oh zo beinvloedbaar
te laatquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
#TeamWendy4TheWin is te goed van vertrouwen
hoop dat ze op tijd wakker wordt
Weet ik, maar daarom lult hij haar wel heel subtiel omquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac heeft de stem van Wendy niet nodig. Ook zonder de stem van Wendy, zal Ima manager gaan worden
Jaloers op Babettequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:44 schreef Varen het volgende:
Wendy is jaloers op Babette, omdat ze Marciano leuk vindt?? Volgens Babette en Marciano
Nee, ik ook niet. Ze hebben al die tijd gezegd niemand anders dan team isaac/babette aan de 'macht'quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel of er moet nog iemand zijn die ineens anders stemt.. al zie ik dat niet gebeuren.
Zum kotzenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Het denigrerende van Babette over Wendy..... als IK me verplaats in haar schoentjes (dat verkleinwoordje bleh!!)
Voor haar eigen positie is het denk ik nu slimmer om nog een keer met die groep mee te stemmen anders geeft ze hun een vrijbrief haar op de stip te zetten en iedereen zou het begrijpen dat ze een 'overloper' op de stip etten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denken
dat mens moet er z.s.m. uit en ze mag zowie gelijk meenemenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Het denigrerende van Babette over Wendy..... als IK me verplaats in haar schoentjes (dat verkleinwoordje bleh!!)
We gaan het zo meemaken. De geprezen Wendy hier is er naïef genoeg voor om erin te trappenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom lult hij haar wel heel subtiel om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |