Afhankelijk van de ruimte tussen de tanden natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:05 schreef 111210 het volgende:
Als het echt een flinke klus was dan zal het langer duren voordat het genezen is ja.
Zal morgen wel gestopt zijn
Moet ik dus gewoon blijven slikken/uitspugen dat bloed/slijm?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:05 schreef 111210 het volgende:
Als het echt een flinke klus was dan zal het langer duren voordat het genezen is ja.
Zal morgen wel gestopt zijn
Niet helemaal plat in bed gaan liggen; neem eventueel een extra hoofdkussen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:16 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Moet ik dus gewoon blijven slikken/uitspugen dat bloed/slijm?
Was idd een flinke klus.
Had ff opgezocht en dat mag niet tijdens slapen vanwege verstikkingsgevaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Niet helemaal plat in bed gaan liggen; neem eventueel een extra hoofdkussen.
Geen bloedverdunners gebruiken.
Evt. een gaasje ertegen houden.
Sterkte!
Dat wist ik niet ....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Had ff opgezocht en dat mag niet tijdens slapen vanwege verstikkingsgevaar.
Dankjewel Maily =)
Ja ik ook niet maar dacht toch ff voor de zekerheid checken.quote:
Ja ben heel lang niet geweest. Pff het bloeden wil maar niet stoppen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:22 schreef stropdaz het volgende:
Sow dan heeft ze flink diep moeten gaan. Lang niet naar de tandarts geweest?
Ijsblokje er tegen helpt misschien
Nog niet? Bel anders even?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja ben heel lang niet geweest. Pff het bloeden wil maar niet stoppen.
Ja zal proberen maar weet niet of dat helpt
Sterkte man.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja ben heel lang niet geweest. Pff het bloeden wil maar niet stoppen.
Ja zal proberen maar weet niet of dat helpt
Ja die had ik ook meegekregen maar lijkt me sterk dat ik daar continu mee moet spoelen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:49 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Sterkte man.
Pockets misschien.
Goed dat je gegaan bent.
De volgende keer is dit als het goed is minder.
Effe bellen idd, misschien krijg je perio-aid mondwater. Google maar eens.
Wat zij de tandarts?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:16 schreef Werkperd het volgende:
Ja die had ik ook meegekregen maar lijkt me sterk dat ik daar continu mee moet spoelen?
Zojuist contact gehad met de tandarts en die zei dat dit een normale reactie is van de tandvlees en ik helemaal nergens zorgen over hoef te maken. Reden is dat ik al zo lang niet ben geweest en dat zij daarom flink diep hebben moeten schoonmaken. De bloeding kan doorgaan tot morgen en zou vanzelf dus moeten stoppen. Ondertussen moet ik gewoon blijven flossen zei ze, ook al blijft het bloeden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:20 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Wat zij de tandarts?
Nee hoeft niet continue, 1 of 2 x daags lijkt mij. Maar dat kun je navragen bij de tandarts.
Flossen zou ik wel doen.
Dan gaat het wel erger bloeden. Maar dan hersteld het ook sneller. Kan nu bv ook blijven bloeden omdat er nog rotzooi in je pockets zit.
TIP voor komende tijd: paradontax tandpasta, die is goed voor het tandvlees. Dit dan ook mee poetsen.
Bij mij helpt het altijd goed als ik bloedend tandvlees heb. Maar heb het niet in zo'n mate als jou, ga 2x per jaar naar tandarts en dan wordt veel weggehaald
Hoe erg is die bloeding?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zojuist contact gehad met de tandarts en die zei dat dit een normale reactie is van de tandvlees en ik helemaal nergens zorgen over hoef te maken. Reden is dat ik al zo lang niet ben geweest en dat zij daarom flink diep hebben moeten schoonmaken. De bloeding kan doorgaan tot morgen en zou vanzelf dus moeten stoppen. Ondertussen moet ik gewoon blijven flossen zei ze, ook al blijft het bloeden.
Nou een opluchting dan maar?
Nee is niet af en toe een druppel. Als je uitspoelt en je kijkt direct naar je tand dan zie je al gelijk dat bloed eruit loopt langzaam en voor je het weet zit je onder tanden onder het bloed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe erg is die bloeding?
Af en toe een druppel? Of loopt het er echt uit non stop?
En over welke tand gaat het?
Want als het eentje in de buurt van je speekselklieren is, dan kan het goed zijn dat die mee reageren en je dus vooral erg veel speeksel aanmaakt met daarin dan een klein beetje bloed vermengd vanuit die tand.
Bloed kleurt fel dus een druppel is al genoeg om iets rood te maken.
Nee helemaal niets. Geen pijn, geen gevoeligheid, geen zwelling of wat dan ook. Heb er zojuist gewoon op gegeten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
En voel je druk of een zwelling onder die tand of de tanden in de buurt?
Stomme is dat die tand ongeveer aan de uitgang ligt van je speekselklier in je wang dus die produceert nu extra.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee helemaal niets. Geen pijn, geen gevoeligheid, geen zwelling of wat dan ook. Heb er zojuist gewoon op gegeten.
Wat denk jij?
Alleen dus dat hele speekselproductie. Dat zit me super dwars want blijft elke keer aan tanden plakken en moet ik heel vaak spoelen en met mn vinger erin om al die zooi eruit te krijgen. Soms ontstaan er dan ook een langere sliert die dan helft in keel zit en niet door wil glijden. Hoop kookhalzen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Stomme is dat die tand ongeveer aan de uitgang ligt van je speekselklier in je wang dus die produceert nu extra.
Nuja als de bloeding een oppervlakkig adertje is vanuit de wand van het tandvlees dan zou je het een minuut of 10 stevig kunnen afdrukken met wat steriel gaas. Hopelijk stolt het dan en is het klaar.
Maar als dat adertje dieper ligt dan heeft het geen zin.
Langs de andere kant wil je ook geen vuil of bacteriën opsluiten daar want dan krijg je nog meer ellende.
Moeilijk moeilijk..
Heb je er veel last van voor de rest? Misselijk ondertussen?
Dat had ik al eerder een aantal keer geprobeerd met steriel gaaskompres voor half uurtje. Maar nadat ik die uit mijn mond haal dan begint de bloeding weer langzaam terug te komen. Het vervelende met zo n gaas in je mond is dat je dan ook niet goed slikken en vanwege die speeksel ontstaat er op een gegeven moment een dikke bloedklonter wat al helemaal niet prettig is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:32 schreef Lenny77 het volgende:
Anders moet je het toch maar eens stevig gaan afdrukken? Start eens met 5 minuten?
Neem een groot genoeg oppervlak waar je tegen drukt en gebruik aub iets steriel of toch zeer propers.
Is de diarree donker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |