abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:16:19 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_210082467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 23:29 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Heb je haar ontmaagd of had ze al een half dorpje in haar gehad?
Klinkt als een foute afsluiting van een Asterix verhaal. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_210222788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 23:21 schreef egelhond het volgende:
Afgelopen weekend vroeg ze of ik meeging naar de 4-daagse feesten. Ik ging al met vrienden, maar had haar uitgenodigd met ons mee te gaan. Vond ze leuk. Mn vrienden kenden haar ook van vroeger. Was echt gezellig.
Veel gepraat over vroeger enzo. Voelde weer een goede klik.
Eind van de avond had ik genoeg biertjes op. Ik dacht fuck it, heb dr op de bek gepakt. Ze wees me niet af. Ze zei wel dat ze dit niet verwacht had. Toen we eenmaal terug in de trein zaten vroeg ze of ik bij haar bleef slapen. Nouja ben de lulligste niet. Manman we hebben die hele nacht sex gehad. Sterker de lekkerste sex ooit. Door de alcohol kwam ik gewoon niet klaar. Maar het was heerlijk en zij vond dat juist fijn want we hebben gewoon ruim 2 uur achter elkaar lekker geneukt. Nouja om 7 uur maar eens gaan slapen. Paar uur later wakker hebben we het nog een keer gedaan. Toen kwam ik wel klaar. Die alcohol ook. Nouja ze had me naar huis gebracht want ik ging die middag weer met andere vrienden naar de 4-daagse feesten. Ik had mn zonnebril express bij haar laten liggen
En ja hoor die dag erop appje wanneer ik de zonnebril op wilde halen. Gister afgesproken. Zijn gezellig ergens wat gaan drinken. Leuke gesprekken gehad. En tja toen we weer bij haar thuis waren moest ik de bril nog even pakken binnen. Dat eindigde dus weer in bed, weer heerlijke sex gehad en ben blijven slapen. Ofja slapen we sliepen pas na 4 uur vannacht een keer want we hebben weer uren leuke gesprekken gehad. Vanmorgen vroeg om 6 uur opgestaan want moest werken. Vandaag de hele dag gaar.
Goed verhaal, harde plasser nu.
pi_210303482
De enige oude bekenden van vroeger die ik tegenkom zijn nu van die moddervette gescheiden huismoeders met uitgehard kapsel van het bakvet, wallen onder de ogen met jankkinderen en een berg schuld. Die willen heel graag contact op de één of andere manier want vroeger klikte het toch?...

Ja, kut. Vroeger toen het nog redelijke achten waren zagen ze me niet staan en nu Guido van de sportschool vertrokken is ben ik de sukkel van vroeger die welkom is om de boel recht te trekken. Dikke doei!
pi_210306967
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 12:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De enige oude bekenden van vroeger die ik tegenkom zijn nu van die moddervette gescheiden huismoeders met uitgehard kapsel van het bakvet, wallen onder de ogen met jankkinderen en een berg schuld. Die willen heel graag contact op de één of andere manier want vroeger klikte het toch?...

Ja, kut. Vroeger toen het nog redelijke achten waren zagen ze me niet staan en nu Guido van de sportschool vertrokken is ben ik de sukkel van vroeger die welkom is om de boel recht te trekken. Dikke doei!
Nederlands probleem. Nederlandse vrouwen veranderen richting 30/40 in kortpittige dikkige Gerda's
pi_210515282
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 04:18 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Dat heet zelfrespect. Deze mensen in dit topic denken dat het leven ex in the beach is en wellicht zijn ze ook werkelijk zo ordinair.

Wees blij dat je niet zo bent. Twee weken is echt achterlijk kort. _O-
Ik vind dat niet kort als het een oude bekende is die je altijd wel een beetje leuk vond
pi_210515297
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 04:18 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Dat heet zelfrespect. Deze mensen in dit topic denken dat het leven ex in the beach is en wellicht zijn ze ook werkelijk zo ordinair.

Wees blij dat je niet zo bent. Twee weken is echt achterlijk kort. _O-
Ik vind dat niet kort als het een oude bekende is die je altijd wel een beetje leuk vond
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 19:20 schreef egelhond het volgende:

[..]
Jep. Die was afgelopen maandag. Nadeel ( is altijd in het begin ) dat de dagen wel breken. Begonnen met samen een film op netflix te kijken. Daarna naar boven. Weer ff zitten kezen en drna toch weer tot 3 uur over vanalles gepraat. Toen maar eens gaan slapen want moest toch echt weer om 7.30 uur op het werk zijn. Had mn werk kleding wel meegenomen :)
Haha mooi, die goeie ouwe tijd
Dat je wasted bent op je werk omdat je de hele nacht niet hebt geslapen door je vlam
pi_210515312
Hier: een stuk of 3 oude bekenden uit m’n studententijd met wie er vroeger weleens wat is gebeurd en die alledrie door de tijd hebben aangegeven dat ze nog steeds zouden willen.

Alleen het zit er niet in. We zijn allemaal inmiddels getrouwd (ik ook) en ik ben zwanger van m’n 2e kind. Zij fantaseren erover, weet ik. Ik ook wel, as in: zou het met alledrie (afzonderlijk) heel leuk vinden maar de gedachte dat in dat geval mijn huwelijk gestrand zou zijn stemt me zo verdrietig dat het al niet meer leuk is om erover te fantaseren.
pi_210516273
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 01:00 schreef _Lily_ het volgende:
Hier: een stuk of 3 oude bekenden uit m’n studententijd met wie er vroeger weleens wat is gebeurd en die alledrie door de tijd hebben aangegeven dat ze nog steeds zouden willen.

Alleen het zit er niet in. We zijn allemaal inmiddels getrouwd (ik ook) en ik ben zwanger van m’n 2e kind. Zij fantaseren erover, weet ik. Ik ook wel, as in: zou het met alledrie (afzonderlijk) heel leuk vinden maar de gedachte dat in dat geval mijn huwelijk gestrand zou zijn stemt me zo verdrietig dat het al niet meer leuk is om erover te fantaseren.
Hmm dan fantaseer je wel heel verdoor. De fantasie ken ik zeker, dat vervolgens het verstand de doorslag geeft dat ik het niet doe is een tweede, maar het zou de fantasie niet verpesten.

Ik denk dat de meeste mensen wel iemand uit hun jeugd hebben waarvan ze denken - die staat nog op mijn to do lijst / heb ik uiteindelijk afgevinkt :)
pi_210516468
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 01:00 schreef _Lily_ het volgende:

Haha dat heb ik ook. Nu is mijn kind nog jong dus misschien zijn het de hormonen nog maar veel van mijn seksuele fantasieën zijn ineens niet zo leuk meer als vroeger omdat het inderdaad betekent dat mijn gezin dan gestand is.
  maandag 4 september 2023 @ 10:05:29 #60
27929 piere
doe mij maar bier
pi_210528290
Oeh ja dat heb ik zeker weleens gedaan (en wel vaker dan 1 keer) en is me erg goed bevallen :9
fok you ja!
pi_210528416
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 09:06 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Hmm dan fantaseer je wel heel verdoor. De fantasie ken ik zeker, dat vervolgens het verstand de doorslag geeft dat ik het niet doe is een tweede, maar het zou de fantasie niet verpesten.

Ik denk dat de meeste mensen wel iemand uit hun jeugd hebben waarvan ze denken - die staat nog op mijn to do lijst / heb ik uiteindelijk afgevinkt :)
Check, dat lijstje is er zeker... O-) .. De fantasie houdt het leuk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')