Je ex vriendin? Of de kleine?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:17 schreef knakworst3d het volgende:
Trekt ze zo een gordijnrails van de muur waarna ze op de tafel valt en er zo een poot afbreekt.
Goed om te horen. Dit soort parken zijn altijd duur.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:17 schreef knakworst3d het volgende:
Park is van alle faciliteiten voorzien
Ernaast ligt een visvijver daar kun je chillen. Shop is prima, maar is en blijft Landal. En mijn ex-vriendin ja. Zo met die naakse kut op de tafel geklatst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:27 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Je ex vriendin? Of de kleine?
[..]
Goed om te horen. Dit soort parken zijn altijd duur.
Wel een beetje een fatsoenlijke shop?
En ook een vijver oid waar je even lekker kan zitten relaxen?
Ik word altijd wel relaxed van water
KNAKWORSTEDquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Ernaast ligt een visvijver daar kun je chillen. Shop is prima, maar is en blijft Landal. En mijn ex-vriendin ja. Zo met die naakse kut op de tafel geklatst.
Ik heb eens op de plattegrond gekeken: https://www.parkvakanties(...)01804/1524576207.jpgquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef knakworst3d het volgende:
Ernaast ligt een visvijver daar kun je chillen.
Dat wordt de cauberg beklimmen zo te horenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Kyara het volgende:
Een deel van het park ligt een stuk lager dan de rest.
Jij niks, blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb stiekem een tiefushekel aan al die parken.
Wat moet je er nou eigenlijk?
Toch ben ik er vaak geweest. Meestal omdat de schoonfamilie dat graag doet. Dat zal wel de reden zijn ook.quote:
Ik heb ook zeker leukere vakanties toen we nog geen kinderen hadden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb stiekem een tiefushekel aan al die parken.
Wat moet je er nou eigenlijk?
Ga je met je schoonmoeder in de sauna?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch ben ik er vaak geweest. Meestal omdat de schoonfamilie dat graag doet. Dat zal wel de reden zijn ook.![]()
Maar bv Landal in de Eiffel in de kerst met sneeuw vind ik dan weer geweldig. Open haard, sauna, goed eten, grote bierglazen. Mooie natuur daar.Zonder verdere familie, heerlijk.
Maar al die Nederlandse parken. Nee
Die is overleden CE.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met je schoonmoeder in de sauna?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |