Kan daar geen zinnig woord over zeggen omdat wij dat niet wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
Aanname van mij :
zou er contact zijn geweest met het thuisfront van Isaac en de febo? Het is wel heel opvallend dat Zoe ineens met heel dure woorden praat en de vriendin van Isaac benoemt enzo.
Geen idee maar valt wel op, vanmorgen had Zoë tegen Babs in de badkamer het over zijn vrouw en kinderen , Zoë zei van Ice en mij komt van mijn kant en ik weet dat zijn vrouw en kinderen kijken dus ik wil zien hoe ze daar op reageren, ik noem dat uitlokken/uitdagen naar Ice zn vrouw, smerige grietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
Aanname van mij :
zou er contact zijn geweest met het thuisfront van Isaac en de febo? Het is wel heel opvallend dat Zoe ineens met heel dure woorden praat en de vriendin van Isaac benoemt enzo.
Ze gaat weer pendelenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Op kantoor heeft de manager zichzelf wat eten gevonden.
Is wel lekker rustigquote:
IK versta niet wat ze vraagtquote:
Zoe heeft wel met achter over de situatie een gesprek gehad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
Aanname van mij :
Ik heb het niet geprobeerdquote:
Wel een beetje laat of niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoe heeft wel met achter over de situatie een gesprek gehad.
Ze hadden haar gevraagd hoe ze op tv wil overkomen ivm met Ice en z'n kinderen.
Waarschijnlijk heeft ice ook zo'n gesprek gehad .
Tja ze kunnen ook zelf bedenken dat er camera's meekijken.quote:
Ouwe patat die waarschijnlijk toch niemand ging opeten. Check die laag zout er op btw.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef spapaars het volgende:
Raar dat Erik patat heeft, patat is van de groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |