Ik vind dit echt zo vreselijk... wat een inhalig ventje..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
Als eerste aan tafel, maar dat is natuurlijk toeval.
[ afbeelding ]
Ze zegt nu over Mirthe daar zit totaal geen kwaad in... vanmorgen liep ze nog leeg over dr..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik beetje op haar donder gekregen hoe ze naar ice doet . Hij heeft een vriendin en kinderen en zij doet net alsof hun een koppeltje zijn.
Ik heb de inhoud nog nooit gezien, heb je een cap?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
vergeet z'n reserve voorraad niet in zijn nachtkastje, onuitputtelijk vol met vooral snoep.
Heeft hij te danken met op rood staan.
Die zijn er, maar ik ga die niet zoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb de inhoud nog nooit gezien, heb je een cap?
Wendy zou gevraagd hebben aan Babs hoe Marciano het buiten gaat regelen met Kim K, nou poeh poeh wat een ophef over nietsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:27 schreef OmaJacky het volgende:
En weer zit die bitch over Wendy zwart te praten .
Ze heeft nu de bijnaam nr 4.
Morrie heeft haar al conjo genoemd en dat ze eruit moet.
Dit gaat dus over dat er geroepen was buiten babette moet eruit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:30 schreef juul. het volgende:
Wend
[..]
Wendy zou gevraagd hebben aan Babs hoe Marciano het buiten gaat regelen met Kim K, nou poeh poeh wat een ophef over niets
Ze hebben het over Wendy.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:34 schreef Varen het volgende:
Ik snap niks van het gesprek tussen Babette, Marciano en Zoë? Wie is 1?
En dat bepaalt Babette.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:36 schreef OmaJacky het volgende:
Zoooo bitch zegt even dat als Wendy op Bern stemt zij de volgende is die op de stip komt.
Is toch niet zo gek als die veelvraat 3 pagina lang op de stream is...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:28 schreef mootie het volgende:
Maar ik ben blij dat er weer 3 pagina’s zijn volgeplempt over Eriks eetgewoontes (voor de 7823e keer) terwiil er gewoon streams zijn
Gelukkig heeft Wendy de vrijstelling en gaan haar ogen in de tussentijd open. Als ze zich bij groep Bern voegt dan lukt het niet om Wendy op de stip te krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Hoor Babette dan.... Wendy is de volgende als ze op Bern stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |