Dat laatste hoeft ook niet belangrijk te zijn, ik blijf het smerig vinden en dat mag.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik heb niets met Erik en eerlijk gezegd met niemand uit de loods echt. Maar om iemand zo te beoordelen en veroordelen vind ik nergens voor nodig. Je eigen normen en waarden behouden en die van anderen respecteren . Of je nou wel of niet een bed dichtslaat voor je het opmaakt enz Lekker belangrijk
Het programma is vol met wildlife, van mollen, muizen, vrolijke vogeltjes, naar dartelende vliegen, en Erik.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:00 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk nooit streams maar zie veel vliegen wat een gore bende in die keuken
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat tv live is, en dat wij online vooruitkijken
Bij de meeste alarmen snaait ze nog snel iets weg uit de keuken om in de slaapkamer op te eten. Heb het haar al vaak zien doen. Ik ben ook benieuwd als het is afgelopen en Erik eventueel beelden terug kijkt en er dan achter komt dat Mirthe dus ook veel voor zichzelf pakt, waar hij ima en rupie al maanden van beschuldigt, doet zijn Mirtje dus ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote pluspunt is, dat ze het zo charmant doet, alleen al hoe ze die theelepeltje in de hand houdt.
Gisteren was helemaal mooi, daar klonk het alarm, en zij nog vlug naar de keuken voor een charmant schepje pindakaas genot.
Die mollen vond ik wel grappig om te zien. Dat die beesten zich daar zo lekker kunnen voelen met al die drukte.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het programma is vol met wildlife, van mollen, muizen, vrolijke vogeltjes, naar dartelende vliegen, en Erik.
Ik denk dat ze allemaal zullen schrikken van elkaar als ze de beelden terug gaan zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij de meeste alarmen snaait ze nog snel iets weg uit de keuken om in de slaapkamer op te eten. Heb het haar al vaak zien doen. Ik ben ook benieuwd als het is afgelopen en Erik eventueel beelden terug kijkt en er dan achter komt dat Mirthe dus ook veel voor zichzelf pakt, waar hij ima en rupie al maanden van beschuldigt, doet zijn Mirtje dus ook.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal zullen schrikken van elkaar als ze de beelden terug gaan zien.
De reden waarom ze onder de grond wonen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die mollen vond ik wel grappig om te zien. Dat die beesten zich daar zo lekker kunnen voelen met al die drukte.
Zo diep zaten ze niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reden waarom ze onder de grond wonen.
Ik heb het over Erik z'n eetgewoontes.... niet over z'n bed...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik heb niets met Erik en eerlijk gezegd met niemand uit de loods echt. Maar om iemand zo te beoordelen en veroordelen vind ik nergens voor nodig. Je eigen normen en waarden behouden en die van anderen respecteren . Of je nou wel of niet een bed dichtslaat voor je het opmaakt enz Lekker belangrijk
De anderen mogen ook gewoon rijst uit de koelkast pakken toch? Er zal vast nog wel meer staan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het over Erik z'n eetgewoontes.... niet over z'n bed...
Ik vind het moeilijk om te zien dat als er zo weinig te eten is, hij een vol bord zit weg te schranzen... er zijn er meer die het zwaar hebben... hou gewoon rekening met elkaar... straks staat hij weer 10 pannenkoeken in z'n kanaal te douwen, bij wijze van spreken..
Ik luister met verbazing...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:16 schreef espri het volgende:
Je hoort zoe gewoon de woorden van achter gebruiken, opeens over biologische klok en buitenwereld en en en.. wat is er gebeurt achter?
Ze heeft denk ik beetje op haar donder gekregen hoe ze naar ice doet . Hij heeft een vriendin en kinderen en zij doet net alsof hun een koppeltje zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:16 schreef espri het volgende:
Je hoort zoe gewoon de woorden van achter gebruiken, opeens over biologische klok en buitenwereld en en en.. wat is er gebeurt achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |