Ik verstond dat het een bord eten van Marciano was😁quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Marcia vraagt nu of het lekker is zijn rijst. Sarcasme druipt eraf.
Erik geeft antwoord en Marcia zegt nog, ik denk dat je de boodschap mist.
Het is wel een flink bord met rijst overigens.
Hij eet graag en snelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Zie hem weer alles in 1 beweging naar binnen harken.
Het gaat niet om de cos. Als ik bijvoorbeeld trek heb, dan pak ik wat te eten. De nadruk ligt teveel op Erikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als er 1 een theelepel met pindakaas pakt loopt de cos over.
Nee, de rijst die Marcia had gemaakt dus niet een restje van Marcia zelf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik verstond dat het een bord eten van Marciano was😁
Het gaat niet om wat jij doet, het gaat erom dat ze daar moeten delen, en dat is iets wat Erik niet ziet, het is een grote egoïst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de cos. Als ik bijvoorbeeld trek heb, dan pak ik wat te eten. De nadruk ligt teveel op Erik
Ik zie iemand, die iets meer eten nodig heeft dan een ander. Ik snap die discussies daarover niet. Elke bewoner heeft zijn of haar behoeftes. Erik heeft dat met eten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat jij doet, het gaat erom dat ze daar moeten delen, en dat is iets wat Erik niet ziet, het is een grote egoïst.
Dat was het ook volgens hem maar t kwam uit de rechter koelkast en die is toch dat iedereen gewoon kan pakken?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik verstond dat het een bord eten van Marciano was😁
Voor mij was het alleen even in dit geval. Ik ben nog steeds geen Erik fan maar kan inmiddels wel weer wat beter relativeren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Wat is hier ineens teamErik...vreemde draai...
Die is net op haar nummertje gezet door Erik. Moriama is dat waarschijnlijk niet gewend. Die is gewend om uit te delen, niet te incasseren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, hoorde sas op de achtergrond in de keuken keihard lachen.
Oh en Mora deed het na. Op een valse manier.Lekker bezig die Mora.
Het lijkt wel een inhaalslag, beweerde dat hij thuis een kant en klare Iglo maaltijd van 400gram verdeelde over 2 dagenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie iemand, die iets meer eten nodig heeft dan een ander. Ik snap die discussies daarover niet. Elke bewoner heeft zijn of haar behoeftes. Erik heeft dat met eten.
Ze is iig flink geïrriteerd door het gesprek.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is net op haar nummertje gezet door Erik. Moriama is dat waarschijnlijk niet gewend. Die is gewend om uit te delen, niet te incasseren.
Ook hierin zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lijkt wel een inhaalslag, beweerde dat hij thuis een kant en klare Iglo maaltijd van 400gram verdeelde over 2 dagen
Dat zie ik anders. Ik zie niet een grote egoist.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat jij doet, het gaat erom dat ze daar moeten delen, en dat is iets wat Erik niet ziet, het is een grote egoïst.
Doordat die op een rustige manier tegen Mori inging, iets wat anderen nooit doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Wat is hier ineens teamErik...vreemde draai...
Dat is ook wel heel erg vaak aangehaald. Was een opmerking die hij helemaal in het begin een keer heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lijkt wel een inhaalslag, beweerde dat hij thuis een kant en klare Iglo maaltijd van 400gram verdeelde over 2 dagen
De één eet veel de ander smeert haar gezicht vol met make up en weer een ander drinkt veel. Maar het is Erikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
Eric is inderdaad erg gefixeerd op eten, onbegrijpelijk als je weet wat hij thuis eet. Bij sommige daar zet dat kwaad bloed en ze beschuldigen hem er vaak van geen rekening met anderen te houden. Ik kan daar wel inkomen alhoewel hij er de laatste wel meer op let volgens mij. Ik zag hem in een filmpje 3x een vol bord met bami opscheppen en dat lijkt natuurlijk ook erg inhalig. Dat die man nog niet uit zijn broek knapt is mij een raadsel.
Hij maakt er een probleem van.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook hierin zie ik het probleem niet.
Ze weet zich geen houding te geven nu. Kraamt enkele Surinaamse muziektekstjes eruit. Puur agressief gedrag.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is iig flink geïrriteerd door het gesprek.
En wordt steeds weer herhaald door de andere bewoners.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel erg vaak aangehaald. Was een opmerking die hij helemaal in het begin een keer heeft gemaakt.
En hardop mopperen op anderen en ze belachelijk maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze weet zich geen houding te geven nu. Kraamt enkele Surinaamse muziektekstjes eruit. Puur agressief gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |