Aha ok. En dat klopt.quote:
Ik probeer te luisteren maar ze fluisteren dus ik zet mijn geluid harder, gaat Mora hoesten dus nu ben ik weer een beetje dovig daardoor.quote:
Waarom zou hij van mening moeten veranderen terwijl hij gelijk heeftquote:
Ik hoop op filmpjes straksquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:15 schreef Harry het volgende:
Erik probeert uiterst zorgvuldig aan Moraima duidelijk te maken dat ze niet bijster intelligent is.
De pot moet leeg, ze gaan dat grote bedrag echt niet winnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:25 schreef spapaars het volgende:
Groep wordt wel steeds kleiner, maar de inkomsten zijn niet sensationeel de laatste weken.
Spuit er mayonaise op en zet t vervolgens in de ovenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha ok. En dat klopt.![]()
Hij pakt nu een restje rijst uit de rechter koelkast, dat mocht van Mora zei ze net, daar is eten in de rechter koelkast.
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Spuit er mayonaise op en zet t vervolgens in de oven
Ow hahaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft het restje rijst met mayonaise erop verwarmt.
Marcia vraagt nu of het lekker is zijn rijst. Sarcasme druipt eraf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
Weer een bord vol voor de jankerd
[ afbeelding ]
Waarom jankerd? Hij pakt wat te eten omdat hij trekt heeft. Zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
Weer een bord vol voor de jankerd
[ afbeelding ]
Marcia zit het ook te bestuderen op de achtergrond. Hoe Erik eet en waarschijnlijk een valse opmerking te verzinnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Zie hem weer alles in 1 beweging naar binnen harken.
En als er 1 een theelepel met pindakaas pakt loopt de cos over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom jankerd? Hij pakt wat te eten omdat hij trekt heeft. Zie het probleem niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |