De laatste dagen heeft ze dat steeds zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het door de lichtinval kwam😂
Ze ziet er vreselijk uit, heeft het zelf niet door.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:11 schreef espri het volgende:
ik lig dubbel om dat gezicht van Zoe... ziet er gewoon niet uit.
Wanneer ze er complimenten voor krijgt, werkt dat ook niet echt mee. Babette bijvoorbeeldquote:
Ze staat de hele dag voor de spiegel, dat moet ze toch zienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer ze er complimenten voor krijgt, werkt dat ook niet echt mee. Babette bijvoorbeeld
Wendy zou eens moeten weten, hoe haar trainingspartner over haar praatquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staat de hele dag voor de spiegel, dat moet ze toch zien
Het gaat er heftig aan toen boven met die oefenen hophop hop tempo
Het is meerdere malen gezegd maar zij vindt het mooi het is tenslotte haar persoonlijk doel voor 850,00 ¤😉quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:13 schreef espri het volgende:
[..]
ze loopt de hele dag langs de spiegels, iedereen zit tegenover elkaar maar niemand zeg twat.
Misschien laten ze het er nu zover komen dat ze van de pot eten moeten bestellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:16 schreef Frummelie het volgende:
Het zou toch wat zijn als die zoemer weer niet gaat...
Jahet is wel niemand dat ook niemand haar dat verteldquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy zou eens moeten weten, hoe haar trainingspartner over haar praat
Volgens mij is dat bij de start aangeven, dat we nog ergens inspraak zouden krijgen, maar kan dat dat plan weer van de basn is natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet. Ik vind het juist wel mooi dat ze het zelf uit moeten zoeken
Ik vind dat stemmen nooit zo eerlijk gaan met kijkers. Sommige hebben wel 10 accounts om te stemmen
Dat heb ik niet meegekregen Maar dan gaan we het vanzelf horenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de start aangeven, dat we nog ergens inspraak zouden krijgen, maar kan dat dat plan weer van de basn is natuurlijk
Nee Zoëquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft aan haar niets, ze loopt alleen maar voor zijn voeten
Ze gaat haar eigengang als iets niet gaat zoals zij wil ( ik vermoed dat het over Wendy ging)
Valt toch wel mee??quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze ziet er vreselijk uit, heeft het zelf niet door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??Net was het nog beter te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik zou het wel geinig vinden als ze nu de prijzenpot in moeten duiken voor boodschappen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien laten ze het er nu zover komen dat ze van de pot eten moeten bestellen.
SNap ook niet dat ze zoveel energie gaan gebruiken als er geen eten is
Isaak en Marciano in gesprek over het spel
Ze hebben het over een hij die niet bij de laatste 5 personen die weggestemd moeten worden voor ze met zijn 5en in de finale staan
Ik hoop zo dat ze op hun bek gaanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou het wel geinig vinden als ze nu de prijzenpot in moeten duiken voor boodschappen...
Ja precies beter en beetje rustig aan doen...
Ja ik zat ook even te luisteren en Marciano begon ook nog even over Wendy... de messen worden eerdaags geslepen..
Ja klopt... eerst was Wendy en topwijf... en omdat ze nu haar eigen keuzes gaat maken kan ze door de kak zakken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft aan haar niets, ze loopt alleen maar voor zijn voeten
Ze gaat haar eigengang als iets niet gaat zoals zij wil ( ik vermoed dat het over Wendy ging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |