Oh okee, ik hoorde het verhaal Kim K ook voorbijkomenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit gaat dus over dat er geroepen was buiten babette moet eruit.
Er is informatie bij Tiano terecht gekomen.
Rupert denk dat er babette is genoemd en die heeft dat met nr 1 besproken.
En anderen hebben Wendy is nr 4 gehoord.
Misschien moet Marcia eens duidelijk uitspreken wat zijn plan is met Kim.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:40 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens hun is de naam van Wendy genoemd vorige week buiten.
Wendy denkt dat de naam van babbelkous is genoemd.
Tiano zegt dat ze daarom steeds steken geeft aan babbelkous over de situatie tussen haar en tiano ivm met Kim.
Heel vreemd dit Wendy zit zo totaal niet in elkaar.
Nou zeg inderdaad, hoop dat er nog mensen gaan roepen wat een vuile bitch babbelkous is zegquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Ooh hadden we maar een lijntje met Wendy...
Voor de streams zou het wel goed zijn, ze kunnen nog altijd gewoon helemaal niets verdienen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze denken dat zo de zoemer gaat. Ik hoop dat die zoemer juist niet gaat
Ja dat is waar... ik hoop dat ze zich bij de andere voegt... ze moet gewoon de finale in...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Wendy de vrijstelling en gaan haar ogen in de tussentijd open. Als ze zich bij groep Bern voegt dan lukt het niet om Wendy op de stip te krijgen.
Dat is het vieze spel wat Babette speeltquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:42 schreef mootie het volgende:
Ze slaan zo vreselijk de plank mis mbt de intenties van Wendy.
Haha ja even een paar mensen richting de loods... het is dat ik te ver weg woon...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou zeg inderdaad, hoop dat er nog mensen gaan roepen wat een vuile bitch babbelkous is zeg
ik denk dat het is van "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:42 schreef mootie het volgende:
Ze slaan zo vreselijk de plank mis mbt de intenties van Wendy.
Weten we alvast hoe ze gaat gillen als ze echt gewonnen heeftquote:
Ongemakkelijke sfeer, ik heb het idee, dat ze Wendy eigenlijk iets willen vragen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:49 schreef mootie het volgende:
Morrie heeft duidelijk weer aandacht nodig.
met z'n allen instralen op #TeamWendy4TheWinquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Ooh hadden we maar een lijntje met Wendy...
de stip voor babbelkous kan niet groot genoeg zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren praten ze met Wendy heel anders, vies om haar er nu weer zo door te halen
Babette is er echt wel een met meerdere gezichten
Echt he, maar je zal zien, ze staat in de finale en wint waarschijnlijk ook nog.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
de stip voor babbelkous kan niet groot genoeg zijn
eruit met dat geval![]()
oh neeee an me nooit niequote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, maar je zal zien, ze staat in de finale en wint waarschijnlijk ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |