2 valse bitches bij elkaarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:32 schreef mootie het volgende:
Morrie is net zo vals trouwens, die geniet hiervan.
Dat zijn persoonlijke boodschappen. Zie mijn post voor jouquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Boodschappen binnen, hoe dan als ze geen geld hebben?
Ja ik las het later en dacht ook dat je daar geen eten en drinken voor mocht kopenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zijn persoonlijke boodschappen. Zie mijn post voor jou
Die waait met alle winden mee, madam eerlijkheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:32 schreef mootie het volgende:
Morrie is net zo vals trouwens, die geniet hiervan.
Dat doet ze al heel lang, maar dat het het spel is wat ze speelt om verder te komen begrijp ik nog enigzins.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee, madam eerlijkheid.
Moraime is best een gezellige vrouwtje voor feestjes dan, Maar met dat soort mensen als haar moet je ook weer uitkijken. Ze is een hebbert en kijkt volgensmijn zo je Portenmoneequote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee, madam eerlijkheid.
Zonder eerst te luchten? Vind ik zó smerig, dat mensen bij het opstaan meteen hun bed weer dichtgooien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac maakt zijn bed op met militaire precisie.
Moraima blijft op deze manier mooi onder de radar inderdaad maar na haar falen als manager is dat nu misschien wel afgelopen voor haar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat doet ze al heel lang, maar dat het het spel is wat ze speelt om verder te komen begrijp ik nog enigzins.
Maar bitch babbelkous laat ineens haar vriendin vallen en trapt haar meer en meer de grond in dat is echt vals en heeft niets met het spel te maken maar omdat ze aandacht van een man krijgt die verliefd op haar is.
Huh? Sinds wanneer sport die doos?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ze gaan aerobics doen en moeten nu wachten op poederloeder die nog een aantal lagen poeder moet smeren en mee gaat doen in haar leren rokje 🙄🙄🙄
Tijdens haar managerschap is het minste geld verdiendquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moraima blijft op deze manier mooi onder de radar inderdaad maar na haar falen als manager is dat nu misschien wel afgelopen voor haar.
En dan wel zoveel drank ( poolparty, tt loods en gala) bier,Wodka,wijn cocoslikeur verschillende nep merken aan likeurtjes rum en shit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens haar managerschap is het minste geld verdiend
Er is nog steeds niet bekend wat ze met dat water binnen halen binnen hebben gehaald maar dat kan nooit veel zijn
Was dat niet van die 600 euro ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan wel zoveel drank ( poolparty, tt loods en gala) bier,Wodka,wijn cocoslikeur verschillende nep merken aan likeurtjes rum en shit.
Ze heeft 1x mee gedaan met bitch babbelkous en Morri.quote:
Ik heb van de week Marciano en Babette boven zien bestellen van Babette haar geld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het later en dacht ook dat je daar geen eten en drinken voor mocht kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |