2 valse bitches bij elkaarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:32 schreef mootie het volgende:
Morrie is net zo vals trouwens, die geniet hiervan.
Dat zijn persoonlijke boodschappen. Zie mijn post voor jouquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Boodschappen binnen, hoe dan als ze geen geld hebben?
Ja ik las het later en dacht ook dat je daar geen eten en drinken voor mocht kopenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zijn persoonlijke boodschappen. Zie mijn post voor jou
Die waait met alle winden mee, madam eerlijkheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:32 schreef mootie het volgende:
Morrie is net zo vals trouwens, die geniet hiervan.
Dat doet ze al heel lang, maar dat het het spel is wat ze speelt om verder te komen begrijp ik nog enigzins.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee, madam eerlijkheid.
Moraime is best een gezellige vrouwtje voor feestjes dan, Maar met dat soort mensen als haar moet je ook weer uitkijken. Ze is een hebbert en kijkt volgensmijn zo je Portenmoneequote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee, madam eerlijkheid.
Zonder eerst te luchten? Vind ik zó smerig, dat mensen bij het opstaan meteen hun bed weer dichtgooien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac maakt zijn bed op met militaire precisie.
Moraima blijft op deze manier mooi onder de radar inderdaad maar na haar falen als manager is dat nu misschien wel afgelopen voor haar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat doet ze al heel lang, maar dat het het spel is wat ze speelt om verder te komen begrijp ik nog enigzins.
Maar bitch babbelkous laat ineens haar vriendin vallen en trapt haar meer en meer de grond in dat is echt vals en heeft niets met het spel te maken maar omdat ze aandacht van een man krijgt die verliefd op haar is.
Huh? Sinds wanneer sport die doos?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:53 schreef OmaJacky het volgende:
Ze gaan aerobics doen en moeten nu wachten op poederloeder die nog een aantal lagen poeder moet smeren en mee gaat doen in haar leren rokje 🙄🙄🙄
Tijdens haar managerschap is het minste geld verdiendquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moraima blijft op deze manier mooi onder de radar inderdaad maar na haar falen als manager is dat nu misschien wel afgelopen voor haar.
En dan wel zoveel drank ( poolparty, tt loods en gala) bier,Wodka,wijn cocoslikeur verschillende nep merken aan likeurtjes rum en shit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens haar managerschap is het minste geld verdiend
Er is nog steeds niet bekend wat ze met dat water binnen halen binnen hebben gehaald maar dat kan nooit veel zijn
Was dat niet van die 600 euro ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan wel zoveel drank ( poolparty, tt loods en gala) bier,Wodka,wijn cocoslikeur verschillende nep merken aan likeurtjes rum en shit.
Ze heeft 1x mee gedaan met bitch babbelkous en Morri.quote:
Ik heb van de week Marciano en Babette boven zien bestellen van Babette haar geld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het later en dacht ook dat je daar geen eten en drinken voor mocht kopen
O dan mogen ze dus wel gewoon een en drinken voor kopen, weer de regels veranderdquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb van de week Marciano en Babette boven zien bestellen van Babette haar geld.
dacht voor geld van bep er andere regels gelden , moet via k5 of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan mogen ze dus wel gewoon een en drinken voor kopen, weer de regels veranderd
Haha neej dat was gewonnen geld van een opdracht, dit komt niet uit de prijzenpot...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan mogen ze dus wel gewoon een en drinken voor kopen, weer de regels veranderd
Het is schandalig dat er gisteren geen eten was, ja rijst met een uiensapje met knakworst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nog niets op het menu, Hoelang is een Chinees dan maar ...![]()
[ afbeelding ]
Niemand klaagt blijkbaar zitten ze nog vol van het Galaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het is schandalig dat er gisteren geen eten was, ja rijst met een uiensapje met knakworst.
Vandaag geen eten en morgen geen eten.
Goed gedaan manager!!!
Moirama had af en toe al wat drank ingeslagen... gewoon uit de boodschappenpot.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar mag toch geen eten en drinken van worden gekocht
Bep had met het gewicht van de loodsbewoners raden 500 euro gewonnen ( vrij te besteden)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ...al die drank van de feestjes pool party tt loods en gala gekocht van de huishoudpot.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moirama had af en toe al wat drank ingeslagen... gewoon uit de boodschappenpot.
Jaaaa dan gaat Erik kokenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ben benieuwd of de EIgen Voorraden Menu's nog tevoorschijn komen
Haha voor dat oefenen hebben ze ook weleens de spullen zelf moeten betalen juist omdat ze zoveel eet opdrachten dedenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:28 schreef 5thencounter het volgende:
Rupie heeft het over een challenge doen vanmiddag, misschien een goed idee om een snel iets opeten challenge uit te zoeken uit het GBR.. Febo levert
Doe eens effe rustagh, dat had ik nergens gelezen dat jij dat al getikt had....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ...al die drank van de feestjes pool party tt loods en gala gekocht van de huishoudpot.
Dat moet nu toch ook een keer opzijn?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht voor geld van bep er andere regels gelden , moet via k5 of zo
Ze hebben nog heel veel vruchtenhagel, pindakaas, chocopasta, misschien kunnen ze daar iets mee..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha voor dat oefenen hebben ze ook weleens de spullen zelf moeten betalen juist omdat ze zoveel eet opdrachten deden
Klopt wat je zegtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ...al die drank van de feestjes pool party tt loods en gala gekocht van de huishoudpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |