hersenloos noemde ze hem ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Energieloos toch dat is heel iets anders
Iedere dag weer, en ze doet het ook niet even, ze is er wel een paar uur meebezigquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
Eunice is zichzelf weer aant kastijden....
Ik snap dat dus ook niet... net als nu dat blok hout in de rug...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag weer, en ze doet het ook niet even, ze is er wel een paar uur meebezig
Nu een blok hout op een stuk steen, ik snap de essentie niet van dit soort oefeningen
DIt kan niet goed gaan dat blok hout kiept steeds
Lijkt mij niet gezond voor je lijf. Ze blijft wel soepel en lenig, dat is wel een voordeel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet... net als nu dat blok hout in de rug...
Misschien denkt ze of weet ze dat dit haar in de show houdt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag weer, en ze doet het ook niet even, ze is er wel een paar uur meebezig
Nu een blok hout op een stuk steen, ik snap de essentie niet van dit soort oefeningen
DIt kan niet goed gaan dat blok hout kiept steeds
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:26 schreef Judiwi het volgende:
Blijf het rare douches vinden. Muren veels te laag. Ern Eric kan er gewoon overheen kijken. Zo raar en dan zo mannen en crouwen naast elkaar.
Ah joh, dat went welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:26 schreef Judiwi het volgende:
Blijf het rare fouches vinden. Muren veels te laag. Ern Eric kan er gewoon overheen kijken. Zo raar en dan zo mannen en crouwen naast elkaar.
Die indruk kreeg ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hij kijkt bewust niet naar haar.
Hij kijkt altijd netjes de andere kant op of houdt zijn hoofd naar beneden heb hem nog niet kunnen betrappen op gluren in de douchequote:
Nee, natuurlijk niet. Dat kan toch iedereen zien dan. Wij, de camera en degene die doucht ook. Dan krijgt hij de wind van voren. Of een blauw oog.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd netjes de andere kant op of houdt zijn hoofd naar beneden heb hem nog niet kunnen betrappen op gluren in de douche
Ja dat heb ik hem ook nog nooit zien gebruikenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
Blijft een aparte man, hij doucht om af te spoelen, zeep is bij hem in de ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |