Goed nieuwsquote:Op maandag 3 juli 2023 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, Wendy heeft wel een vrijstelling gewonnen.
Zo beginnen ze de dag en zo eindigen ze de dag het mag allemaalquote:Op maandag 3 juli 2023 22:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette ligt weer te smoezen met Marciano, Febo geef die rat nou eens
En dan uiteindelijk iedereen een vrijstelling, behalve de twee bro'squote:Op maandag 3 juli 2023 23:27 schreef D. het volgende:
Zou wel leuk zijn als er elke dag een vrijstelling te winnen valt
Aan de houding van Zoe te zien ging het niet van harte, net als die knuf van Bep aan Wendyquote:Op maandag 3 juli 2023 23:32 schreef D. het volgende:
Filmpje van opdracht gekeken
Spoilers:
Babette op ¤0.20 van Wendy verloren
En Zoe toch Wendy een knuffel geven om haar te feliciteren
Goedemorgenquote:
Morguh,quote:
Ontbijt is vanochtend ook geen reden om uit bed te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,![]()
Alles nog in diepe rust daar in Luiloods land![]()
Geen Erik die aan het rennen is en nog geen Eunice die allerlei standjes aan het uitproberen is
Er is nog havermout en ze kunnen pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ontbijt is vanochtend ook geen reden om uit bed te komen
Moriama heeft er best een puinhoop van gemaakt. Een gala georganiseerd maar verder nergens meer naar gekeken. Bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog havermout en ze kunnen pannenkoeken bakken![]()
Maar stel ze krijgen vandaag een opdracht dan nog zullen de boodschappen er vandaag niet zijn
En dan krijgt ze straks een luid applaus en te horen dat ze het zo goed heeft gedaan:Dquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:07 schreef engine het volgende:
[..]
Moriama heeft er best een puinhoop van gemaakt. Een gala georganiseerd maar verder nergens meer naar gekeken. Bizar eigenlijk.
die mag van mij wortel gaan schieten thuis , met haar opmerking dat bern hersenloos persoon isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
En daar hebben we Eunice in de kas, dat die daar nog geen wortel heeft geschoten is mij een raadsel
Ik heb gelezen dat ze iets tegen Bern gezegd heeft, heb het niet zelf gezien/gehoordquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
die mag van mij wortel gaan schieten thuis , met haar opmerking dat bern hersenloos persoon is
Energieloos toch dat is heel iets andersquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
die mag van mij wortel gaan schieten thuis , met haar opmerking dat bern hersenloos persoon is
ik wel gehoord , bern kwam peilen op wie ze ging stemmen voor manager toen zegde ze datquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze iets tegen Bern gezegd heeft, heb het niet zelf gezien/gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |