hersenloos noemde ze hem ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Energieloos toch dat is heel iets anders
Iedere dag weer, en ze doet het ook niet even, ze is er wel een paar uur meebezigquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
Eunice is zichzelf weer aant kastijden....
Ik snap dat dus ook niet... net als nu dat blok hout in de rug...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag weer, en ze doet het ook niet even, ze is er wel een paar uur meebezig
Nu een blok hout op een stuk steen, ik snap de essentie niet van dit soort oefeningen
DIt kan niet goed gaan dat blok hout kiept steeds
Lijkt mij niet gezond voor je lijf. Ze blijft wel soepel en lenig, dat is wel een voordeel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet... net als nu dat blok hout in de rug...
Misschien denkt ze of weet ze dat dit haar in de show houdt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag weer, en ze doet het ook niet even, ze is er wel een paar uur meebezig
Nu een blok hout op een stuk steen, ik snap de essentie niet van dit soort oefeningen
DIt kan niet goed gaan dat blok hout kiept steeds
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:26 schreef Judiwi het volgende:
Blijf het rare douches vinden. Muren veels te laag. Ern Eric kan er gewoon overheen kijken. Zo raar en dan zo mannen en crouwen naast elkaar.
Ah joh, dat went welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:26 schreef Judiwi het volgende:
Blijf het rare fouches vinden. Muren veels te laag. Ern Eric kan er gewoon overheen kijken. Zo raar en dan zo mannen en crouwen naast elkaar.
Die indruk kreeg ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hij kijkt bewust niet naar haar.
Hij kijkt altijd netjes de andere kant op of houdt zijn hoofd naar beneden heb hem nog niet kunnen betrappen op gluren in de douchequote:
Nee, natuurlijk niet. Dat kan toch iedereen zien dan. Wij, de camera en degene die doucht ook. Dan krijgt hij de wind van voren. Of een blauw oog.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd netjes de andere kant op of houdt zijn hoofd naar beneden heb hem nog niet kunnen betrappen op gluren in de douche
Ja dat heb ik hem ook nog nooit zien gebruikenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
Blijft een aparte man, hij doucht om af te spoelen, zeep is bij hem in de ban.
Nou je leuk, ik hoef geen douchende mensen te zien hoor, wat mij betreft mogen ze daar privacy bij hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En Erik is niet de enige lange man
Desondanks ben ik het ermee eens dat die muurtjes te laag zijn. Leuke televisie voor ons, maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich ongemakkelijk voelen daarbij
Zeep en shampoo vindt hij niet nodig. Dieren gebruiken ook geen zeep en shampoo.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
De camera heeft nog nooit over die muurtjes heen gekeken, dus ze houden het netjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
En Erik is niet de enige lange man
Desondanks ben ik het ermee eens dat die muurtjes te laag zijn. Leuke televisie voor ons, maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich ongemakkelijk voelen daarbij
Ik vind het een interessant geval. De man doet niets verkeerd. Maar ondertussen is echt alles aan die man irritant, van hoe hij zijn boterhammetjes smeert tot hoe hij alles met zijn vinger uitlepelt tot hoe hij zijn sokken aan trekt. Met al die gedragingen is op zich niets mis. Waarom ergert dat mensen? (inclusief mijn persoontje)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
Hij is wat hij is, en veranderen zal hij niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant geval. De man doet niets verkeerd. Maar ondertussen is echt alles aan die man irritant, van hoe hij zijn boterhammetjes smeert tot hoe hij alles met zijn vinger uitlepelt tot hoe hij zijn sokken aan trekt. Met al die gedragingen is op zich niets mis. Waarom ergert dat mensen? (inclusief mijn persoontje)
Dat ie een soort van autisme heeft dat denk ik ook wel, maar waarom is dat zo irritant?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is wat hij is, en veranderen zal hij niet.
Het is een soort van autisme.
Waarom zou hij zijn manier van boterham smeren of zijn manier van sokken aantrekken moeten veranderen? En die dingen hebben toch helemaal niets te maken met zijn autisme?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is wat hij is, en veranderen zal hij niet.
Het is een soort van autisme.
Omdat hij anders is, en dingen doet die niet prettig zijn om naar te kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ie een soort van autisme heeft dat denk ik ook wel, maar waarom is dat zo irritant?
Als je maar vaak genoeg leest dat iemand irritant is, of vreemd is ga je het misschien wel zelf ook zo zien, misschien is het dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ie een soort van autisme heeft dat denk ik ook wel, maar waarom is dat zo irritant?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hij anders is, en dingen doet die niet prettig zijn om naar te kijken.
Daarbij wordt het wel erg duidelijk en bewust in beeld gebracht.
Allemaal batterijen wisselen, m.a.w. opstaan.
Mjah, ik kijk voornamelijk live streams. Bij elke rls worden de deelnemers zo achterlijk mogelijk in beeld gebracht daar kijk ik wel doorheen, En ook kan het me aan mijn reet roesten wat er hier over deelnemers gezegd wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg leest dat iemand irritant is, of vreemd is ga je het misschien wel zelf ook zo zien, misschien is het dat?
Isaac is ook obsessief met zijn kale bolletje bezig, smeert zich elke dag in met babyolie, doet idiote oefeningen dagelijks met gewichten, eet als een bootwerker, hangend boven zijn bord enz.
Maar dat lijkt niemand te irriteren
Het is toch wat anders wat Isaac doet dan wat Erik doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg leest dat iemand irritant is, of vreemd is ga je het misschien wel zelf ook zo zien, misschien is het dat?
Isaac is ook obsessief met zijn kale bolletje bezig, smeert zich elke dag in met babyolie, doet idiote oefeningen dagelijks met gewichten, eet als een bootwerker, hangend boven zijn bord enz.
Maar dat lijkt niemand te irriteren
Hij wordt ook op de streams erg in beeld gebracht met zijn gewoontes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:53 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Mjah, ik kijk voornamelijk live streams. Bij elke rls worden de deelnemers zo achterlijk mogelijk in beeld gebracht daar kijk ik wel doorheen, En ook kan het me aan mijn reet roesten wat er hier over deelnemers gezegd wordt.
Ik vind het gewoon interessant hoe iemand, die echt imo niets verkeerd doet toch zo als irritant wordt ervaren;.Zegt verder eigenlijk niet zoveel over Erik zelf.
Ik erger me niet aan Eric. Voor hem zet ik de stream nooit uit. Dat doe ik wel bij dat eindeloze gelul van Bep.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:53 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Mjah, ik kijk voornamelijk live streams. Bij elke rls worden de deelnemers zo achterlijk mogelijk in beeld gebracht daar kijk ik wel doorheen, En ook kan het me aan mijn reet roesten wat er hier over deelnemers gezegd wordt.
Ik vind het gewoon interessant hoe iemand, die echt imo niets verkeerd doet toch zo als irritant wordt ervaren;.Zegt verder eigenlijk niet zoveel over Erik zelf.
Ik erger mij niet aan hem hoor. Erger mij wel weer aan anderenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant geval. De man doet niets verkeerd. Maar ondertussen is echt alles aan die man irritant, van hoe hij zijn boterhammetjes smeert tot hoe hij alles met zijn vinger uitlepelt tot hoe hij zijn sokken aan trekt. Met al die gedragingen is op zich niets mis. Waarom ergert dat mensen? (inclusief mijn persoontje)
Dat dusquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hij anders is, en dingen doet die niet prettig zijn om naar te kijken.
Daarbij wordt het wel erg duidelijk en bewust in beeld gebracht.
Allemaal batterijen wisselen, m.a.w. opstaan.
Is gewoon de ochtend streamlock. Erik met zijn ontbijten en opstaan en Eunice met haar oefeningen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik erger mij niet aan hem hoor. Erger mij wel weer aan anderen
Maar hij wordt wel heel vaak in beeld gebracht. En nadrukkelijk ook.
Weet niet wat ze daar mee willen bereiken eerlijk gezegd
Hier net zo, en als ik dit zit te typen zit Erik weer heerlijk te onbijten uit zijn neusquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan Eric. Voor hem zet ik de stream nooit uit. Dat doe ik wel bij dat eindeloze gelul van Bep.
Ook met de lunch en het avond eten wordt hij veel in beeld gebrachtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Is gewoon de ochtend streamlock. Erik met zijn ontbijten en opstaan en Eunice met haar oefeningen.
Dat scheelt de regie streams wisselen omdat mensen uit bedden komen waar ze misschien niet in horen te slapenof personen wakker worden waarvan de kleding niet zo netjes zit, of gesprekken die gevoerd worden in de ochtend bij het opstaan, mensen die wel of niet gaan douchen, andere bewoners die hun neus uitbaggeren
, iedereen moet tenslotte zijn neus wel eens uitbaggeren, maar dat zien we nooit.
het is dus gewoon "behang" Erik en Eunice in de ochtend
Misschien is de kleine schriele man bang dat hij verzuipt onder de douche.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jasper is ook weer klaar, beetje water in zijn gezicht, beetje water gorgelen en wat natte
vingers door zijn haar..... Klaar voor de Dinsdag.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Ik hoop het eigenijk niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:11 schreef spapaars het volgende:
Verwacht wel een verdienuitdaging vandaag.
Ik ben dat voorspelbare gedoe een beetje zat... en die spelletjes/opdrachten zijn allemaal rukkerdefluit...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever wel, hoeft niet voor een groot bedrag te zijn, maar een leuke uitdaging mag.
Daar zeg je wat bij, LEUKE UITDAGING...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liever wel, hoeft niet voor een groot bedrag te zijn, maar een leuke uitdaging mag.
Spelletjes kunnen wel beter, het is altijd erg low budget.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben dat voorspelbare gedoe een beetje zat... en die spelletjes/opdrachten zijn allemaal rukkerdefluit...
Met Jappie kan ze gewoon praten, met Bern altijd moeilijke gesprekken omdat het op een hoog intellectueel niveau moet lijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:27 schreef espri het volgende:
Sacha is altijd zoveel vrolijker en liever als ze met een ander loopt, als ze met Bern wandelt dan kijkt en doet ze chagrijnig en komt er alleen een snauw uit, nu is ze vrolijk en lacht steeds tijdens de wandeling met Jappie.
Ja raar is dat hè?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:27 schreef espri het volgende:
Sacha is altijd zoveel vrolijker en liever als ze met een ander loopt, als ze met Bern wandelt dan kijkt en doet ze chagrijnig en komt er alleen een snauw uit, nu is ze vrolijk en lacht steeds tijdens de wandeling met Jappie.
In het begin was ze anders tegen Bern, nu is dat zo anders.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Jappie kan ze gewoon praten, met Bern altijd moeilijke gesprekken omdat het op een hoog intellectueel niveau moet lijken.
Ja dat weet ik nog van nu 2 seizoenen geleden.. dat is ook jammer..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spelletjes kunnen wel beter, het is altijd erg low budget.
BB had wel mooie uitdagingen wat dat betreft, maar daar mocht je bijna nooit live meekijken omdat het voor tv werd bewaard.
Zoals ik het begreep heeft achter gevraagd hoe ze op tv wil overkomen. En dat het inderdaad steeds van haar uitgaat en hoe z'n vrouw en kinderen daar naar kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:38 schreef espri het volgende:
Zoë over dat z’n vrouw meekijkt en z’n kinderen maar dat het van haar uitkomt, ze krijgt keer op keer zendertjes, dan maar weg draaien.
Ik hoorde het begin niet, maar ze doet gewoon bewust wat we al wisten en schijt dus aan de vrouw en kinderen van Isaak. Isaak moet echt haar eens keihard verbaal aanpakken en d’r dan glashard negeren .quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep heeft achter gevraagd hoe ze op tv wil overkomen. En dat het inderdaad steeds van haar uitgaat en hoe z'n vrouw en kinderen daar naar kijken.
Isaac kickt er ook wel op heb ik het gevoelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:49 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoorde het begin niet, maar ze doet gewoon bewust wat we al wisten en schijt dus aan de vrouw en kinderen van Isaak. Isaak moet echt haar eens keihard verbaal aanpakken en d’r dan glashard negeren .
Dat is waar maar als vrouwthuis zou je toch ook wel willen zien dat je een ander afwijst toch? En inderdaad hij geniet ook van de aandacht.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Isaac kickt er ook wel op heb ik het gevoel
en het is een zekere stem. Als hij haar nu op een harde manier afwijst, is hij een stem kwijt die hij kan manipuleren, of erger nog, kan ze er voor zorgen dat hij eruit vliegt.
en bij hem kan ik nu mij zelf zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:32 schreef espri het volgende:
[..]
In het begin was ze anders tegen Bern, nu is dat zo anders.
Lijkt wel van, ik heb hem en doe geen moeite meer.
misschien dat het ellenlange gesprek met Babette haar ook wel goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:00 schreef espri het volgende:
Fijn Wendy wat meer te zien lachen, lijkt wel of ze echt opgelucht is met de vrijstelling en wat meer adem kan halen.
Ja, beetje vertrouwen weer in haar zelf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat het ellenlange gesprek met Babette haar ook wel goed heeft gedaan.
In de zin van : "het ligt dus niet aan mij, maar het is duidelijk de kronkel in de kop van Babette"
Ze gaat de rit nu uitzitten en kijken hoe ver ze komt denk ik.
ooh heeft #TeamWendy een vrijstelling met de eerst volgende eliminatie?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:00 schreef espri het volgende:
Fijn Wendy wat meer te zien lachen, lijkt wel of ze echt opgelucht is met de vrijstelling en wat meer adem kan halen.
Yep, gisteravond een opdracht en ze won.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh heeft #TeamWendy een vrijstelling met de eerst volgende eliminatie?![]()
YES YES YESquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:15 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, gisteravond een opdracht en ze won.
nu staat babbel weer bovenaan voor eliminatie bij mijquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
Het komt dus niet op in het hoofd van de zogenaamde aanstaande psygologe dat Wendy niet jaloers is op de situatie tussen haar en Tiano.
Wendy is verdrietig dat haar vriendin waarmee ze een fredding heeft haar ineens heeft laten vallen. Ze wil ook babbelkous beschermen voor wat er buiten te wachten zou staan ivm kim .
Bitch praat nu weer zo zwart over Wendy,wat een takketeef zeg.
sekreet is het ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ze gaf wel een halfslachtige knuffel maar meer omdat iedereen dat deed.
Maar ze zegt net, als ze iets heeft met iemand, gaat ze naar de persoon toe… onze eerlijke Babet.quote:
ik zou het mooi vinden dat wndy naar groep sas en co loopt , slag in gezicht van bep lulmans en verdiend ze ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch babbelkous die zegt dat zij altijd naar iemand toe gaat als ze een probleem met diegene heeft.
Behalve bij Wendy want daar kan ze alleen maar over roddelen met anderen en haar zwart maken.
Zij is degene die jaloers is op Wendy.
Nu weer dat Wendy nooit met Sas en Bern praat en nu ineens wel.
Ze is geobsedeerd door Wendy en zo bang dat ze in groep sas gaat ipv groep ice.
Daar krijgt ze ook geen grip opquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:29 schreef juul. het volgende:
Ze gooit terloops nog even Mirthe voor de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |