Ze komt dan helemaal niet meer uit haar woordenquote:
En gaat dan steeds harder praten en heftiger gebaren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze komt dan helemaal niet meer uit haar woorden
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
De pot moet eraan, dus eten bestellen van het prijzengeld mensen.
Ze kan niet tegen kritiek. Erik communiceert op een rustige manier en haalt scherpe punten aan, maar Moraima is idd te dom om het te snappenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef mootie het volgende:
Morrie is zo dom… ze snapt echt niet wat Erik zegt over communicatie. Wat een lomp mens is het ook.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:58 schreef Varen het volgende:
Moraima tegen Erik: wat zit je dwars, kun je goed naar toilet. Erik zeg dat er weinig uit komt
Praten? Vind het al knap, dat ik er nog een zin van kan maken wat ze uitkraamtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En gaat dan steeds harder praten en heftiger gebaren.
Precies datquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon een vreselijk persoon. Kan niet tegen kritiek en wil haar gelijk halen. Waar zien we dat vaker
Maar dat is dus enorm kansloos, zo’n vraag in een discussie. Dan zet je meteen de toon en de toon is kinderlijk en flauw.quote:
Ja, hoe bozer hoe onduidelijker ze wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Praten? Vind het al knap, dat ik er nog een zin van kan maken wat ze uitkraamt
Heel flauw, maar Erik pareert haar goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is dus enorm kansloos, zo’n vraag in een discussie. Dan zet je meteen de toon en de toon is kinderlijk en flauw.
Zo werkt denk ik ook het hoofd van de andere bewoners. Anders zou zo'n bord niet noodzakelijk zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:05 schreef pingu66 het volgende:
Erik moet gewoon op het bord zien wat ze precies te eten hebben. Zo werkt zijn hoofd.
Nou Erik er staat niets op het bord dat is er te eten.....niets.
Nee, zelfs haar moeder niet zei ze.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten Moraima niet commanderen. Alleen haar moeder mag dat
Tuurlijk maar kan je verwachten van Moirama, had je anders verwacht.... en ik vond de opmerking grappig..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is dus enorm kansloos, zo’n vraag in een discussie. Dan zet je meteen de toon en de toon is kinderlijk en flauw.
Zij mag wel commanderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
Mora laat zich niet commanderen, ruppie doet dat ook bij haar en dat laat ze niet toe zegt ze, alleen de vrouw die haar gebaard heeft mag haar commanderen en god.
O, dan begreep ik het verkeerd, ik dacht zelfs haar moeder niet, maar alleen god..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
Mora laat zich niet commanderen, ruppie doet dat ook bij haar en dat laat ze niet toe zegt ze, alleen de vrouw die haar gebaard heeft mag haar commanderen en god.
Oh toch ook niet, alleen god dan. erg verwarrend weer wat ze allemaal uitkraamt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, zelfs haar moeder niet zei ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |