Wendy heeft te lang aan Babette gekleefd. Dom van haarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:37 schreef espri het volgende:
Wat een verandering te zien bij Wendy, ze lacht meer, ze is vrolijker.
Zijn andere manieren om die kilo's kwijt te rakenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
Zozo Moirama aant pingpongen.... lekker bezig...
Wendy dacht een vriendin te hebben, zij ziet niet wat wij zien he?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy heeft te lang aan Babette gekleefd. Dom van haar
Ik denk dat je je daar nog wel in kunt vergissen. Denk juist, dat wij niet zien, wat hun juist wel zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Wendy dacht een vriendin te hebben, zij ziet niet wat wij zien he?
Jappie schijnt lekker te kunnen masseren, hij heeft al een aantal klantjes in de loods..quote:
Is gewoon een vreselijk persoon. Kan niet tegen kritiek en wil haar gelijk halen. Waar zien we dat vakerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:57 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha,
Ik zou ook niet goed met Moraima kunnen cominiseren, ze is te bazig en ze wilt altijd gelijk hebben kan ik niet mee omgaan🙂
helemaal als ze geagiteerd wordtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Het Nederlands van Moraima is ook behoorlijk beroerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |