Net zoals andere alleenstaande ouders?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:16 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als man zijnde vraag ik mij meteen af. Hoe ga je die onderhouden?
Ik weet niet waarom dat "als man zijnde" erbij hoort. Kunnen alleen mannen kinderen onderhouden?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:16 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik heb ook m’n kind alleen kunnen onderhouden. Altijd fulltime gewerkt + studies ernaast + promotie gemaakt + altijd klaarstaan voor m’n dochter. Het kán echt. Is het makkelijk? Nee.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:16 schreef etuiedelapiel het volgende:
Respect!quote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik heb ook m’n kind alleen kunnen onderhouden. Altijd fulltime gewerkt + studies ernaast + promotie gemaakt + altijd klaarstaan voor m’n dochter. Het kán echt. Is het makkelijk? Nee.
Denk dat je daarin wel een uitzondering bent hoor.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik heb ook m’n kind alleen kunnen onderhouden. Altijd fulltime gewerkt + studies ernaast + promotie gemaakt + altijd klaarstaan voor m’n dochter. Het kán echt. Is het makkelijk? Nee.
Ook geen alimentatie enzo? Dat is dan wel knap hoor!quote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar ik wilde m’n dochter niet het voorbeeld geven dat je op de bank kunt zitten en je handje kan ophouden.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je daarin wel een uitzondering bent hoor.
Geen alimentatie nee. Hij wilde het niet, en ik vind dat ik hem dan niet moet verplichten tot financiële steun wanneer ik de keuze maak dat ik het wel wilde. Hij heeft ook niet erkend.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook geen alimentatie enzo? Dat is dan wel knap hoor!
Ik ken een bewust alleenstaande moeder. Zij onderhoudt twee kinderen en dat gaat goed. Wel maakt ze dankbaar gebruik van haar sociale netwerk in de buurt, anders had ze het niet kunnen redden.
Want je kan als vrouw/moeder geen goede baan hebben en prima verdienen?quote:
Dat is dus precies zoals bij mijn kennis, zou bijna denken dat je haar bentquote:Op maandag 3 juli 2023 18:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Geen alimentatie nee. Hij wilde het niet, en ik vind dat ik hem dan niet moet verplichten tot financiële steun wanneer ik de keuze maak dat ik het wel wilde. Hij heeft ook niet erkend.
Ja, sociaal netwerk is belangrijk.en/of een nanny of een Gastouder.
Haha, klopt want ik heb er ééntjequote:Op maandag 3 juli 2023 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is dus precies zoals bij mijn kennis, zou bijna denken dat je haar bentMaar dat ben je niet hoor.
Moet wel zeggen dat ik er respect voor heb wanneer zoiets goed gaat, al gun ik alle kindjes 2 lieve oudersAl is het bij jou wel duidelijker dan bij een scheiding, wat een ellende kan er dan bijkomen zeg...
Mijn oudste vraagt al weken of ze al bijna naar de vakantie BSO mag.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:39 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Haha, klopt want ik heb er ééntje![]()
Ja… een scheiding lijkt me echt verschrikkelijk! Ik gun ook alle kindjes twee liefdevolle ouders. Maar soms kun je er maar beter één hebben ivm duizend redenen. Dan kies ik toch liever voor wat meer opvang. Sterker nogmijn dochter wil soms vet graag naar de opvang…. Want het is daar zo gezellig met haar vrienden.
Oeh! Nou, dan wil ik ook welquote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn oudste vraagt al weken of ze al bijna naar de vakantie BSO mag.
Snap ik ook wel, ze maken dan regelmatig een kwarktaart.
Ja, maar het vijvertje zal wel kleiner worden als die kleine er eenmaal is. Voordeel is misschien wel dat het kind geen vader heeft. Voor TS dan. Voor het kind weet ik dat nog net zo niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
als je 30 bent is er toch nog genoeg tijd om een kerel aan de haak te slaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |