Omdat ik vaak topics zie over mannen die nooit een vriendin hebben gehad, was ik wellis benieuwd naar het omgekeerde verhaal.
Ben zelf geen vrouw, dus kan niet beginnen
Bestaan die vrouwen?
quote:Tuurlijk geloof ik dat ze bestaan, maar wil wellis hun verhaal horen. Ik zie vaak topics over mannen die nooit een vriendin hebben gehad(zoals al gezegd). Nu benieuwd naar de andere kant.
Op woensdag 12 februari 2003 09:43 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, natuurlijk bestaan die, waarom niet?.
quote:ja
Op woensdag 12 februari 2003 09:44 schreef Aernout het volgende:Allochtone meisjes
quote:Dat van die christenen is gewoon klinklare onzin. Ik ben zelf christelijk opgevoed en er waren maar heel weinig meiden die nog geen vriendje hadden.
Op woensdag 12 februari 2003 09:43 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ja ik ken er genoeg, vrouwen die hoge of onmogelijk eisen stellen aan mannen...of gewoon christenen (brrr koude rilling).
Beetje provoserend onderwerp moet ik zeggen.
quote:en dat komt weer doordat ze niet aan de pil gaan op hun 14e.
Op woensdag 12 februari 2003 09:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
zonde van zulke mooie lichamen die ze altijd hebben.... (lekker kontje.. mooi figuur.. mooie tieten)
quote:Heb jij wel eens van respect gehoord?
Op woensdag 12 februari 2003 09:50 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ja
die hebbe altijd de meest lekkere lichamen etc.. en willen niet eens sex!!
donders! slaat dus nergens op.. als je ze wilt neuken moet je met ze trouwen maar dat is weer te veel van het goede.. en ze hebben pas sex als ze oud en verlept zijn...
zonde van zulke mooie lichamen die ze altijd hebben.... (lekker kontje.. mooi figuur.. mooie tieten)
quote:Ah, kun je altijd nog met je zusje gaan
Op woensdag 12 februari 2003 09:52 schreef freud het volgende:
Ik ken ze hoor, mijn zusje van 23.
Anyway.. ken er niet zoveel.. ?
quote:Dat hoeft dus ook niet altijd want ik heb er bij mij op school ook een paar gezien, die je voor hun verjaardag een scheerapparaat cadeau mag geven
Op woensdag 12 februari 2003 09:50 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ja
die hebbe altijd de meest lekkere lichamen etc.. en willen niet eens sex!!
donders! slaat dus nergens op.. als je ze wilt neuken moet je met ze trouwen maar dat is weer te veel van het goede.. en ze hebben pas sex als ze oud en verlept zijn...
quote:Hahahaha heel subtiel, Frenkie
Op woensdag 12 februari 2003 09:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dat komt weer doordat ze niet aan de pil gaan op hun 14e.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 09:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Heb jij wel eens van respect gehoord?
quote:dt is gewoon feit. van aan de pil gaan dij je uit
Op woensdag 12 februari 2003 09:58 schreef EggsTC het volgende:[..]
Hahahaha heel subtiel, Frenkie
![]()
![]()
quote:Correct, maar daar ging het jou niet om
Op woensdag 12 februari 2003 10:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
dt is gewoon feit. van aan de pil gaan dij je uit
quote:jup. Vooral die gestoorde eisen, soort ally mcdebiel achtig gehalte.
Ja ik ken er genoeg, vrouwen die hoge of onmogelijk eisen stellen aan mannen...of gewoon christenen (brrr koude rilling).
quote:Jij bent triest
Op woensdag 12 februari 2003 11:03 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
En die christenen, tja, dat is gewoon triest.
quote:eigenlijk valt dat ook wel mee, vanochtend was ik idd redelijk triets, maar met het lunch in het oog wordt het al beter.
Op woensdag 12 februari 2003 11:07 schreef 303 het volgende:[..]
Jij bent triest
En ik respecteer heus wel hun keuze, maar ik plakte er toch ik voor? was ene mening. Maar ik was hier al bang voor.. ge-flame altijd.
Plus zelf waarde oordelen vellen over mensen maakt je ook meteen geen haar beter dan mij
En bedankt.
quote:Jij ook ontopic blijven aub
Op woensdag 12 februari 2003 11:15 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we lekker ontopic blijven en de persoonlijke aanvallen lekker via een andere weg oplossen?En bedankt.
Ik heb nog geen vrouw zien reageren op dit topic(ja lewis en shmoopy).
Maar niet een vrouw die zich meldt naar aanleiding van de titel + eerste post. Zijn er echt geen vrouwen hier die nooit een kerel hebben gehad, of durven die dat niet te posten?
Zelf was ook naar mijn zin ook redelijk laat. En heb ook nog maar 1 echte relatie achter de rug.
Maar er zullen er echt meer zijn dan jij denkt.
quote:Hou nou eens op met je gezanik over dat ík ontopic moet blijven als ik als mod ingrijp.
Op woensdag 12 februari 2003 11:18 schreef EggsTC het volgende:[..]
Jij ook ontopic blijven aub
![]()
![]()
quote:Het werkt als er dan daadwerkelijk vrouwen zouden reageren
Op woensdag 12 februari 2003 11:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hou nou eens op met je gezanik over dat ík ontopic moet blijven als ik als mod ingrijp.
Als je niet weet hoe het werkt hier, zeg dan niks.
quote:fok heeft releatief maar een klein aantal vrouwen, dus de kans daarop is gewoon kleiner.
Op woensdag 12 februari 2003 11:26 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Het werkt als er dan daadwerkelijk vrouwen zouden reageren
Verder is het verhaal dat vrouwen vaker, meer etc vriendjes hebben gewoon een sprookje. Of zou er een klein groepje mannen zijn wat alle vrouwen rouleert..??
Binnen mijn vriendenkring ken ik maar 1 meisje van 20+ dat nog nooit heeft gesext. En mijn vriendenkring is redelijk groot. Van mannen hoor ik het inderdaad vaker dan van vrouwen.
quote:Ja, maar die kan ik ook niet tevoorschijn toveren.
Op woensdag 12 februari 2003 11:26 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Het werkt als er dan daadwerkelijk vrouwen zouden reageren
quote:Ik denk dat mijn vriendin daar niet zo happy mee is (ik ook niet trouwens). Maar goed, ze kiest er zelf voor, god know's why. Ze heeft genoeg manvolk achter haar aan gehad.
Op woensdag 12 februari 2003 09:57 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ah, kun je altijd nog met je zusje gaan
Anyway.. ken er niet zoveel.. ?
quote:Was maar een joke hoor
Op woensdag 12 februari 2003 11:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hou nou eens op met je gezanik over dat ík ontopic moet blijven als ik als mod ingrijp.
Als je niet weet hoe het werkt hier, zeg dan niks.
quote:Ik ken er ook geen daar niet van
Op woensdag 12 februari 2003 11:29 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja, maar die kan ik ook niet tevoorschijn toveren.
Ik ken geen vrouwen die nog nooit een vriendje hebben gehad,
maar ik zit dan ook al in het ouwewijven-circuit.
quote:[Centraal] Moderatie R&P
Op woensdag 12 februari 2003 11:34 schreef EggsTC het volgende:[..]
Was maar een joke hoor
![]()
1. Houding
2. niet spontaan genoeg
3. saai
4. geloof
5. omvang van lichaam ( daar ben ik niet mee eens trouwens, ook al zijn ze fors hebben ze toch iets leuks.
6. een aandoening op de gezicht
en ga zo maar door.
trouwens het is best wel jammer dat mannen alleen naar de buitenkant van een persoon kijken terwijl de innerlijke best mooi kan zijn.
quote:tja..we hebben geen zesde zintuig om t innerlijk te scannen
Op woensdag 12 februari 2003 11:43 schreef Gaja het volgende:
Vrouwen zullen niet zo gauw een topic plaatsen dat ze geen man kunnen krijgen.
Er zijn veel dingen waar een vrouw geen man kan krijgen.1. Houding
2. niet spontaan genoeg
3. saai
4. geloof
5. omvang van lichaam ( daar ben ik niet mee eens trouwens, ook al zijn ze fors hebben ze toch iets leuks.
6. een aandoening op de gezichten ga zo maar door.
trouwens het is best wel jammer dat mannen alleen naar de buitenkant van een persoon kijken terwijl de innerlijke best mooi kan zijn.
quote:Not true, ik ken wel voorbeelden van dames die op uiterlijk niet geweldig scoren maar wel "spontaan" zijn en niet saai (goed gevoel voor humor) daardoor mengen ze zich met "force" in een groep en komen ze alsnog met aardige/leuk etc.. mannen in contact die deze eigenschappen dan terlijfe ondervinden.. uiteindelijk zijn er genoeg die er dan alsnog voor vallen en de verpakking voor lief nemen omdat het uiteindelijk toch gaat om innerlijk. Maar je moet dan wel dat spontane hebben, anders is het helaas een verloren zaak
Op woensdag 12 februari 2003 11:48 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
tja..we hebben geen zesde zintuig om t innerlijk te scannen
quote:Er zijn er ook die gewoon geen zin hebben in een relatie of een vent (en nee, niet gelijk aan pot denken).
2. niet spontaan genoeg
3. saai
4. geloof
quote:Ja, die vrouwen zijn er zeker, maar ik denk dat de meesten daarvan tot die conclusie gekomen zijn nadat ze een keertje met een vent samen geweest zijn.
Op woensdag 12 februari 2003 11:59 schreef freud het volgende:[..]
Er zijn er ook die gewoon geen zin hebben in een relatie of een vent (en nee, niet gelijk aan pot denken).
quote:Ik kijk meer naar innerlijk dan naar uiterlijk, ja het uiterlijk telt toch ook mee, en waarom dan?
2. niet spontaan genoeg
3. saai
4. geloof
quote:Ligt aan de pil lieve Frenkie-jongetje
Op woensdag 12 februari 2003 10:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
dt is gewoon feit. van aan de pil gaan dij je uit
quote:foto!
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja mijn zus
die is 18 en heeft nog nooit een vriendje gehad...
quote:We zitten hier niet in de tweakershuiskamer een R&P is ook niet voor dating. Dus mail hem maar ofzo.
Op woensdag 12 februari 2003 13:59 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
foto!
quote:Volgende keer zal ik gebruik maken van sarcasme smileys, aangezien mijn uitroep niet geheel serieus was. Het was een sfeermakend humor grapje.
Op woensdag 12 februari 2003 14:03 schreef miss_bleu het volgende:[..]
We zitten hier niet in de tweakershuiskamer een R&P is ook niet voor dating. Dus mail hem maar ofzo.
quote:R&P is serieus en niet grappig bedoeld daar hebben we onzin voor.
Op woensdag 12 februari 2003 14:05 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Volgende keer zal ik gebruik maken van sarcasme smileys, aangezien mijn uitroep niet geheel serieus was. Het was een sfeermakend humor grapje.
quote:Maar het is wel zo dat vrouwen er minder over praten dan mannen toch? Om maar weer even op het onderwerp terug te komen
Op woensdag 12 februari 2003 14:06 schreef miss_bleu het volgende:[..]
R&P is serieus en niet grappig bedoeld daar hebben we onzin voor.
quote:Wat is laat ?
Op woensdag 12 februari 2003 11:20 schreef miss_bleu het volgende:
Er zullen er denk ik meer zijn dan jij denkt.
Vrouwen die zicht schamen voor hun leeftijd en nog geen vriend hebben gehad. Vrouwen die gewoon laat zijn in dat soort dingen omdat hun leven met andere dingen bezig zijn. Vrouwen die nog niet weten of ze nou Hetro, bi of lesbo zijn.Zelf was ook naar mijn zin ook redelijk laat. En heb ook nog maar 1 echte relatie achter de rug.
Maar er zullen er echt meer zijn dan jij denkt.
quote:Zo zijn vrouwen, niet te begrijpen
Op woensdag 12 februari 2003 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
Tuurlijk zijn die er! genoeg...ik ken er zelf wel een aantal maar die zien er niet uit...mijn beste vriendin heeft ook nog nooit een vriend gehad (maar ze kan er zo heel veel krijgen als ze dat zou willen...)...gewoon wat ik las: te hoge eisen (ze ging zelfs een jongen afwijzen waar zij ook verliefd op was omdat "het niet kon"vrouwen...)...maar ze stelt denk ik gewoon te hoge eisen...vandaar dat ik al ziek anderhalf jaar achter haar a anloope (bijna valentijn
)
quote:Nou, ik begrijp ze gewoon hoor. 'no biggy'. Denk dat deze opmerkingen gewoon door mensen wordt gemaakt die geen zin hebben zich in een ander te verplaatsen.
Op donderdag 13 februari 2003 08:52 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Zo zijn vrouwen, niet te begrijpen
quote:Haha lekker zwart/wit van jouw he
Op donderdag 13 februari 2003 09:20 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Nou, ik begrijp ze gewoon hoor. 'no biggy'. Denk dat deze opmerkingen gewoon door mensen wordt gemaakt die geen zin hebben zich in een ander te verplaatsen.
quote:Ik verplaats mij altijd in m'n vrienden/vriendinnen.......en vrouwen zijn dan over het algemeen gewoon nog steeds niet te begrijpen (hun reacties op bepaalde dingen, hoe ze doen tegen mensen....).....dus ik ben het er gewoon mee eens.......ze zijn soms niet te begrijpen!
Nou, ik begrijp ze gewoon hoor. 'no biggy'. Denk dat deze opmerkingen gewoon door mensen wordt gemaakt die geen zin hebben zich in een ander te verplaatsen.
quote:Ach ja, mijn eerste vriendin was ongeveerd 50 kilo te zwaar. En ik dacht.. het gaat niet alleen om uiterlijk. Maar ja, ik vond haar echt totaal onaantrekkelijk, ondanks dat zo erg spontaan, vrolijk, grappig, lief was.
Op woensdag 12 februari 2003 11:57 schreef cYbErTiM het volgende:Not true, ik ken wel voorbeelden van dames die op uiterlijk niet geweldig scoren maar wel "spontaan" zijn en niet saai (goed gevoel voor humor)
Daarna heb ik nog iets gehad met een meisje dat had geen supermooi gezicht, maar ze was in ieder geval lang, slank, lange blonde haren... en dat was toch alweer een stuk beter.
En als laatste nog een meisje gehad... die was ook 50 kilo te zwaar ofzo... verhaal heb ik zelfs in SEX gepost.
Ik hoef in ieder geval niks meer met vrouwen die niet slank zijn. Dan blijf ik toch echt nog liever de rest van mijn leven vrijgezel.
quote:Zo een ken ik er wel ja, en dat is zo ongeveer de gaafste meid die ik de afgelopen jaren tegen ben gekomen.
Op woensdag 12 februari 2003 11:59 schreef freud het volgende:
Er zijn er ook die gewoon geen zin hebben in een relatie of een vent (en nee, niet gelijk aan pot denken).
(Edited, zat nogal een onlogische denkfout in... )
quote:
Ik ben zelf half-christen.. (bestaat dat? ) ik zou et liefst een niet christelijke vriendin willen die opweg is naar geloven toe.. want ik ben dr ook erg mee bezig, en dan kunnen we samen opzoek gaan
(klinkt dat stom? )
Ze vallen op wezens die hen willen binden en naarmate de tijd verstrijkt seksueel steeds minder aantrekkelijk worden voor ze....
Ik ben echt blij da'k niet in de schoenen sta van een hetero-man hoor...pffff
quote:Ja inderdaad, dat is het overduidelijk.
quote:* Meldt
Op woensdag 12 februari 2003 09:52 schreef freud het volgende:
Ik ken ze hoor, mijn zusje van 23.
Iemand moet het toch doen?
quote:Dat heeft vaak niks te maken met hoge eisen stellen maar diep van binnen niet durven.
Op woensdag 12 februari 2003 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
Tuurlijk zijn die er! genoeg...ik ken er zelf wel een aantal maar die zien er niet uit...mijn beste vriendin heeft ook nog nooit een vriend gehad (maar ze kan er zo heel veel krijgen als ze dat zou willen...)...gewoon wat ik las: te hoge eisen (ze ging zelfs een jongen afwijzen waar zij ook verliefd op was omdat "het niet kon"vrouwen...)...maar ze stelt denk ik gewoon te hoge eisen...vandaar dat ik al ziek anderhalf jaar achter haar a anloope (bijna valentijn
)
quote:AMEN
Op donderdag 13 februari 2003 14:48 schreef Solid_Snake het volgende:
Ik hoef in ieder geval niks meer met vrouwen die niet slank zijn. Dan blijf ik toch echt nog liever de rest van mijn leven vrijgezel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |