Omdat ik vaak topics zie over mannen die nooit een vriendin hebben gehad, was ik wellis benieuwd naar het omgekeerde verhaal.
Ben zelf geen vrouw, dus kan niet beginnen
Bestaan die vrouwen?
quote:Tuurlijk geloof ik dat ze bestaan, maar wil wellis hun verhaal horen. Ik zie vaak topics over mannen die nooit een vriendin hebben gehad(zoals al gezegd). Nu benieuwd naar de andere kant.
Op woensdag 12 februari 2003 09:43 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, natuurlijk bestaan die, waarom niet?.
quote:ja
Op woensdag 12 februari 2003 09:44 schreef Aernout het volgende:Allochtone meisjes
quote:Dat van die christenen is gewoon klinklare onzin. Ik ben zelf christelijk opgevoed en er waren maar heel weinig meiden die nog geen vriendje hadden.
Op woensdag 12 februari 2003 09:43 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ja ik ken er genoeg, vrouwen die hoge of onmogelijk eisen stellen aan mannen...of gewoon christenen (brrr koude rilling).
Beetje provoserend onderwerp moet ik zeggen.
quote:en dat komt weer doordat ze niet aan de pil gaan op hun 14e.
Op woensdag 12 februari 2003 09:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
zonde van zulke mooie lichamen die ze altijd hebben.... (lekker kontje.. mooi figuur.. mooie tieten)
quote:Heb jij wel eens van respect gehoord?
Op woensdag 12 februari 2003 09:50 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ja
die hebbe altijd de meest lekkere lichamen etc.. en willen niet eens sex!!
donders! slaat dus nergens op.. als je ze wilt neuken moet je met ze trouwen maar dat is weer te veel van het goede.. en ze hebben pas sex als ze oud en verlept zijn...
zonde van zulke mooie lichamen die ze altijd hebben.... (lekker kontje.. mooi figuur.. mooie tieten)
quote:Ah, kun je altijd nog met je zusje gaan
Op woensdag 12 februari 2003 09:52 schreef freud het volgende:
Ik ken ze hoor, mijn zusje van 23.
Anyway.. ken er niet zoveel.. ?
quote:Dat hoeft dus ook niet altijd want ik heb er bij mij op school ook een paar gezien, die je voor hun verjaardag een scheerapparaat cadeau mag geven
Op woensdag 12 februari 2003 09:50 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ja
die hebbe altijd de meest lekkere lichamen etc.. en willen niet eens sex!!
donders! slaat dus nergens op.. als je ze wilt neuken moet je met ze trouwen maar dat is weer te veel van het goede.. en ze hebben pas sex als ze oud en verlept zijn...
quote:Hahahaha heel subtiel, Frenkie
Op woensdag 12 februari 2003 09:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dat komt weer doordat ze niet aan de pil gaan op hun 14e.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 09:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Heb jij wel eens van respect gehoord?
quote:dt is gewoon feit. van aan de pil gaan dij je uit
Op woensdag 12 februari 2003 09:58 schreef EggsTC het volgende:[..]
Hahahaha heel subtiel, Frenkie
![]()
![]()
quote:Correct, maar daar ging het jou niet om
Op woensdag 12 februari 2003 10:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
dt is gewoon feit. van aan de pil gaan dij je uit
quote:jup. Vooral die gestoorde eisen, soort ally mcdebiel achtig gehalte.
Op woensdag 12 februari 2003 09:43 schreef bluebellyfluff het volgende:
Ja ik ken er genoeg, vrouwen die hoge of onmogelijk eisen stellen aan mannen...of gewoon christenen (brrr koude rilling).
quote:Jij bent triest
Op woensdag 12 februari 2003 11:03 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
En die christenen, tja, dat is gewoon triest.
quote:eigenlijk valt dat ook wel mee, vanochtend was ik idd redelijk triets, maar met het lunch in het oog wordt het al beter.
Op woensdag 12 februari 2003 11:07 schreef 303 het volgende:[..]
Jij bent triest
En ik respecteer heus wel hun keuze, maar ik plakte er toch ik voor? was ene mening. Maar ik was hier al bang voor.. ge-flame altijd.
Plus zelf waarde oordelen vellen over mensen maakt je ook meteen geen haar beter dan mij
En bedankt.
quote:Jij ook ontopic blijven aub
Op woensdag 12 februari 2003 11:15 schreef shmoopy het volgende:
Zullen we lekker ontopic blijven en de persoonlijke aanvallen lekker via een andere weg oplossen?En bedankt.
Ik heb nog geen vrouw zien reageren op dit topic(ja lewis en shmoopy).
Maar niet een vrouw die zich meldt naar aanleiding van de titel + eerste post. Zijn er echt geen vrouwen hier die nooit een kerel hebben gehad, of durven die dat niet te posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |