Ik geloof niets van Beps verhaal over hoe haar leven is.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:32 schreef espri het volgende:
Ik heb haar eens horen zeggen dat ze altijd heel veel appt en soms wel 10x per dag en nu zegt ze dat ze nooit appt…..
Het is net Rutte…..quote:Op maandag 3 juli 2023 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Alles wat niet in het straatje valt van de bitch heeft ze op wonderlijke wijze niet mee gekregen.
En bitch kan zo lullen dat het altijd de schuld van een ander is.
Dat zou wel een slimme keuze zijn voor ze want het zijn beiden hele sterke spelers en het zijn er dan twee die niet bij hun groepje horen en maakt ze als groep dan nog sterker.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
Isaac: we gaan strong tegen strong. Eunice tegen Mirthe.
Zal tijd worden dat Isaac eens wordt getest, en dan het liefst tegen zijn bro.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
En waar halen ze die min vandaan?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper lijkt 100 euro in de min te staan zegt hij, het komt waarschijnlijk door de bokshandschoenen
Ik verstond strond tegen strond.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
Slecht werk dan weer van de manager.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij had het er net over
Durven ze niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
Omdat Babette op verzoek van Marciano met Wendy is gaan praten om erachter te komen of ze nog wel mt hun groep mee gaat stemmen. Allen het gesprek heeft een heel andere wending gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
ja dat was haar insteek, maar ik verwachtte wel dat na zo'n lang gesprek Marciano en Zoë ongeduldig/nieuwsgierig zouden zijn gewordenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat Babette op verzoek van Marciano met Wendy is gaan praten om erachter te komen of ze nog wel mt hun groep mee gaat stemmen. Allen het gesprek heeft een heel andere wending gekregen.
Helemaal eens!quote:Op maandag 3 juli 2023 11:24 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch heeft de ene excuus na d3 andere.
Nu dat ze dacht dat Wendy bij het organiseren was.
Ze heeft gvd je haren gedaan trut.
Wat bitch niet ziet is dat Tiano 'zijn' vrouwtjes onder z'n duim moet hebben en Wendy krijgt hij niet zover dus daarom doet hij zo. Wendy aan een andere tafel zetten. Eng mannetje en een vuile bitches babbelkous en zoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |