Ik geloof niets van Beps verhaal over hoe haar leven is.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:32 schreef espri het volgende:
Ik heb haar eens horen zeggen dat ze altijd heel veel appt en soms wel 10x per dag en nu zegt ze dat ze nooit appt…..
Het is net Rutte…..quote:Op maandag 3 juli 2023 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
Alles wat niet in het straatje valt van de bitch heeft ze op wonderlijke wijze niet mee gekregen.
En bitch kan zo lullen dat het altijd de schuld van een ander is.
Dat zou wel een slimme keuze zijn voor ze want het zijn beiden hele sterke spelers en het zijn er dan twee die niet bij hun groepje horen en maakt ze als groep dan nog sterker.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
Isaac: we gaan strong tegen strong. Eunice tegen Mirthe.
Zal tijd worden dat Isaac eens wordt getest, en dan het liefst tegen zijn bro.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
En waar halen ze die min vandaan?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper lijkt 100 euro in de min te staan zegt hij, het komt waarschijnlijk door de bokshandschoenen
Ik verstond strond tegen strond.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin en Isaac
Slecht werk dan weer van de manager.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij had het er net over
Durven ze niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
Omdat Babette op verzoek van Marciano met Wendy is gaan praten om erachter te komen of ze nog wel mt hun groep mee gaat stemmen. Allen het gesprek heeft een heel andere wending gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
ja dat was haar insteek, maar ik verwachtte wel dat na zo'n lang gesprek Marciano en Zoë ongeduldig/nieuwsgierig zouden zijn gewordenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat Babette op verzoek van Marciano met Wendy is gaan praten om erachter te komen of ze nog wel mt hun groep mee gaat stemmen. Allen het gesprek heeft een heel andere wending gekregen.
Helemaal eens!quote:Op maandag 3 juli 2023 11:24 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch heeft de ene excuus na d3 andere.
Nu dat ze dacht dat Wendy bij het organiseren was.
Ze heeft gvd je haren gedaan trut.
Wat bitch niet ziet is dat Tiano 'zijn' vrouwtjes onder z'n duim moet hebben en Wendy krijgt hij niet zover dus daarom doet hij zo. Wendy aan een andere tafel zetten. Eng mannetje en een vuile bitches babbelkous en zoe.
Hij is aan het uithoren over Wendyquote:
Normaal wel idd.. dat had Zoë allang komen zeuren en onderbreken en Marciano had al tig keer Babette Babette geroepenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat was haar insteek, maar ik verwachtte wel dat na zo'n lang gesprek Marciano en Zoë ongeduldig/nieuwsgierig zouden zijn geworden
Wendy moet hangenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Marciano in gesprek met Jasper over het eerlijk zijn en vertrouwen
Heeft Wendy wel eens slecht over mij gepraat,, heeft ze wel eens negatief over mij gepraat vraagt Marciano aan Jasper
Dat meen je niet?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
Kan je moeder goed koken vraagt Rupert aan Zoë.. ja zegt ze en hij vraagt wat is haar specialiteit.. ijsbergsla zegt ze![]()
Het lijkt er wel op ondertussenquote:
Ik luisterde naar Imadiddin en Isaac maar dat is ook vermoeiend om naar Imadiddin te luisterenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
Ik kan echt niet luisteren naar dat dom slap gezever van Zoë
Ja dat is ook gewoon slap gelul van hem..quote:Op maandag 3 juli 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luisterde naar Imadiddin en Isaac maar dat is ook vermoeiend om naar Imadiddin te luisteren
Gewoon teveel besteld van die 800 euro. Moraima hield het niet bij.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen flauw idee, hij had het er net over
Knap dat je het aan kan horen heb hem op stil gezegd. Vind Imadiddin heel vermoeiend om te luisterenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
Toch geloof ik van alles wat Ima nu loopt te verkondigen helemaal nietsRupert beloofde toen ook van alles en daar is echt helemaal niets van uitgekomen.
Ze zouden dat toch moeten weten want dit wordt gewoon weer een herhaling van zetten..
Nu kan dat niet meer want valt teveel op in zo'n kleine groep.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is ook gewoon slap gelul van hem..
Hij is ook heel vermoeiendquote:Op maandag 3 juli 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je het aan kan horen heb hem op stil gezegd. Vind Imadiddin heel vermoeiend om te luisteren
Dan krijgen we wel leuke feestjes.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Isaac en Ima lopen rondjes in de tuin en hebben het over hoe Ima het managerschap gaat invullen qua eten. Ima zegt van alles en het lijkt er hoopvol uit te zien maar ik vrees dat van alles wat hij zegt te gaan doen niets uit zal komen![]()
Ima en Rupert komen de maand juli waarschijnlijk weer kilo’s aan want dat ze heel goed voor zichzelf gaan zorgen twijfel ik niet aan![]()
Het wordt vast weer een maandje Rupert die de scepter zwaait
Dus jij denkt dat er dan boven in het kantoor alles eerlijk wordt gespeeld en dat ze niet stiekem van alles voor zichzelf bestellen?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nu kan dat niet meer want valt teveel op in zo'n kleine groep.
En jij denkt dat er achter iemand rondloopt die ter plekke kan ondertitelen? Ze kunnen niet eens de streams fatsoenlijk bedienenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Ima moeten ze eigenlijk verplicht ondertitelen op streams.
Dat hebben we gezien hoe goed het eten was tijdens Rupert zijn maandquote:Op maandag 3 juli 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgen we wel leuke feestjes.
En lekker avond eten want Rupert en Immi zijn keukenprinsen.
Voor de rest op houtje bijten en geen snoep
Zegt ze wel netquote:Op maandag 3 juli 2023 13:42 schreef espri het volgende:
Wendy heeft het er over dat ze met 10 over moeten blijven?
nog wat eliminaties te gaan dan in juliquote:Op maandag 3 juli 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt ze wel net
Nog 4 deze maand en met 10 naar de finale maand
Ja ,staat ons nog wat te verwachtenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
nog wat eliminaties te gaan dan in juli
bedoelt ze niet morriequote:Op maandag 3 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Babette vond altijd dat Babette supersterk was, maar toen ze manager .........was en en en en ze springt weer van de hak op de tak
Nee ze heeft het over Wendy, deze geeft ook aan dat het haar misschien op dat moment niet zo interesseerdequote:
Die vrouwen moeten de koppen bij elkaar steken en één voor één die mannen eliminerenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wendy en Babette zouden moeten bedenken om de sterke mannen bij een eliminatie tegenover elkaar te zetten.
Heel toevallig daar nog 7 vrouwen en 7 mannen.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Wendy denkt dat ze niet bij de laatste 5 hoort omdat al die mannen er nog inzitten.
Denk je dat ik over die baan kan rennen.
Babette kan zich niet voorstellen dat de finale bestaat uit alleen 5 mannen
Heel toevallig zal dat wel ongeveer gelijk blijvenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel toevallig daar nog 7 vrouwen en 7 mannen.
Ergens anders verder babbelenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe komt Wendy halen om te sporten, eind gesprek![]()
Kijken wat Babette nu gaat doen
O, was mij nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel toevallig daar nog 7 vrouwen en 7 mannen.
Van mij ze weer teruggaan zoals het was, de genomineerde die overleeft mag iemand wegsturen.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:55 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat de Febo nieuwe plannen heeft voor de eliminaties.
De proeven met twee tegenover elkaar hebben we nu wel gezien, zo voorspelbaar en ze kunnen van te voren al uitrekenen wie er op komt te staan.
een nieuwe twist, of daadwerkelijk iets doen waarbij de slechts presterende verliest zou wel een keer origineel kunnen zijn of waarbij de best presterende iemand mag wegsturen.
En dat mag dan van mij van alles zijn, fysieke proef, uithoudingsvermogen, of iets met vragen beantwoorden, van mij part hoofdrekenen
Ze begint al zodra ze wakker wordt, al fluisterend met Marciano,quote:Op maandag 3 juli 2023 14:01 schreef Was-beer het volgende:
Babette is niet veel bezig met de eliminaties
Je kunt echt merken dat Babette een beetje genoeg begint te krijgen van Zoë.. elke keer hetzelfde gezever. Ook dreigen met als je met Wendy gaat dan zal ik daar niet bij zijn.. Babette reageerde daar best fel op.quote:
Ja ze ergerde zich aan Zoë, en ze wilde ook niet echt vertellen wat ze met Wendy besprak.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kunt echt merken dat Babette een beetje genoeg begint te krijgen van Zoë.. elke keer hetzelfde gezever. Ook dreigen met als je met Wendy gaat dan zal ik daar niet bij zijn.. Babette reageerde daar best fel op.
Ik zou het toch zo mooi vinden als ze Zoë eens echt op haar plek zette..
Allemaal jaloezie op het mooie kontje van Mirthe.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:10 schreef Limbus het volgende:
Ja Zoë heeft geen kont dus daar kan ze niet mee schudden 😂
Ik hoop dat ze dit vol gaat houdenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ze ergerde zich aan Zoë, en ze wilde ook niet echt vertellen wat ze met Wendy besprak.
Maar ze is volgens zichzelf volwassener dan menigeen in de loods......quote:Op maandag 3 juli 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
Zoë allemaal Mirthe afvallen over wat ze wel en niet kan zeggen op stream maar het dan zelf wel oeverloos blijven herhalen wat ze dan heeft gezegd.
Wat een naar kind is het toch
Dat geloof ze nog echt ookquote:Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar ze is volgens zichzelf volwassener dan menigeen in de loods......
Het enige wat dat poederloeder goed kan is negatief over mensen roddelen tegen anderen.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
Zoë allemaal Mirthe afvallen over wat ze wel en niet kan zeggen op stream maar het dan zelf wel oeverloos blijven herhalen wat ze dan heeft gezegd.
Wat een naar kind is het toch
Die ogen ook, Mongolisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zat eens goed te kijken naar de mond van Zoë terwijl ze van alles eruit gooide......wat is zij lelijk!!!
Zo onnatuurlijk die lippen en haar mond als ze praat, de bewegingen die ze dan maakt.....da's echt niet goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |